AKO NISTE ZNALI

Vlak vam kasni više od 60 minuta? Od danas vrijede nova pravila; putnicima naknada ili vaučer za novo putovanje

  • Autor: I. Ba.
  • Zadnja izmjena 04.12.2019 10:48
  • Objavljeno 04.12.2019 u 09:53
Željeznički kolodvor, ilustracija

Željeznički kolodvor, ilustracija

Izvor: Pixsell / Autor: Jurica Galoic/PIXSELL

Od danas putnici koji koriste usluge Hrvatske željeznice ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta. Naknada im se isplaćuje u visini od 25 posto cijene karte, a rok za isplatu naknade je mjesec dana od podnošenja zahtjeva

Umjesto naknade za kašnjenje putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade, priopćili su na službenim stranicama HŽ Putnički prijevoz.

Od danas na snagu u cjelosti stupa Uredba Europskog parlamenta i Vijeća o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu. Prema njemu, putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta kada im se isplaćuje naknada u visini od 25 posto cijene karte dok za ona dulja od 120 minuta kašnjenja, slijedi isplata u visini 50 posto cijene karte.

Kako bi ostvarili ovo pravo, putnici trebaju priložiti originalnu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik, a zahtjev i tako ovjerenu kartu poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb.

Isplata naknade, kako se navodi, ne odnosi se na subvencionirane karte, kao i one koje su prodali drugi željeznički prijevoznici te karte željezničkih radnika za odlazak na posao ili službeno putovanje. Naknad za kašnjenje se isplaćuje u roku od mjesec dana od podnošenja zahtjeva za ostvarivanje prava putnika.

Naknada za kašnjenje koja iznosi manje od 4 EUR (u kunskoj protuvrijednosti) neće biti isplaćena, a zahtjev za ostvarivanje prava putnik može preuzeti na stranicama HŽ Putničkog prijevoza.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!