Ne samo da Tomislav Tomašević planira proširiti naplatu parkinga, nego analizu gdje još građanima može uzeti novac sadistički planira naplatiti iz njihovog džepa, istaknula je Selak Raspudić
Kandidatkinja za gradonačelnicu Grada Zagreba Marija Selak Raspudić održala je danas konferenciju za medije, na kojoj se osvrnula na 'prometni kaos kojem se ne nazire kraj, nego ga aktualna vlast dodatno potencira svojim stihijskim mjerama'. 'U slučaju da Tomislav Tomašević osvoji još jedan mandat, stižu novi i to vrlo konkretni nameti na džep građana', istaknula je.
Podsjetila je da se u Planu nabave Grada Zagreba za 2025. nalazi predmet nabave Analiza parkirališnih kapaciteta u dijelovima gradskih četvrti za potrebe daljnjeg proširenja naplate parkiranja (evidencijski broj 258- 2025-EMV), za koji se planira izdvojiti 150.000 eura.
'Dakle, ne samo da Tomislav Tomašević planira dodatno proširiti naplatu parkinga, nego analizu gdje još građanima može uzeti novce sadistički planira naplatiti iz njihovog džepa. Blokovsko parkiranje doživjelo je debakl, a obećana studija učinkovitosti, koja je trebala stići mjesec dana nakon uvođenja, pa potom tri mjeseca nakon uvođenja, pa u ožujku, nikad nije ugledala svjetlo dana. Evo nas u svibnju, a u Gradu ne da nemaju studiju, nego ni ne znaju kad bi bila gotova. Tu sad dolazi i do pitanja je li došlo do zataškavanja, jer je studija pokazala negativne rezultate, ili jednostavno nesposobnosti provedbe elaborata od strane Gradskog ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost', rekla je Selak Raspudić te dodala:
'Studija učinkovitosti trebala bi sadržavati analizu broja parkirališnih mjesta, broj slobodnih parkirališnih mjesta, broj potrebnih novih parkirališnih mjesta tamo gdje ih manjka itd. No umjesto analize učinkovitosti njihovih mjera, građanima se sprema dodatna naplata starih parkirališnih mjesta. Dobra vlast stvara nova parkirna mjesta, a loša dodatno naplaćuje ona koja su neki drugi izgradili.'
'Već u ovu nedjelju građani imaju priliku reći jasno 'ne' novoj naplati parkiranja i izboriti se za vlast koja će omogućiti struci da rješava nagomilane probleme u prometu, a građane spasiti novih prometnih eksperimenata, čije se posljedice lome na njihovim leđima i saniraju iz njihovog džepa', zaključila je Selak Raspudić.