slijedi regulacija

Taksi-tržište u Splitu potpuno podivljalo: 'Jedna dozvola ide na 30 vozila'

09.07.2025 u 18:50

Bionic
Reading

Splitske gradske vlasti pokušavaja regulirati taksi-sektor po uzoru na Dubrovnik

Od kada je liberalizirano taksi-tržište u Hrvatskoj, u Splitu se pokušava pronaći način kako se nositi s golemim brojem vozila, ali i s onima koji operiraju u sivoj zoni, bez nadzora i kontrole, derući turiste, ali i domaće, piše Dalmatinski portal.

'S udruženjima taksista već smo održali sastanak. Donijeli smo konkretne zaključke. U kontaktu sam i s dubrovačkim gradonačelnikom Matom Frankovićem, jer dijelimo ista razmišljanja i radimo na sličnim rješenjima', kazao je splitski gradonačelnik Tomislav Šuta.

Podsjetimo, Dubrovnik je već ranije regulirao ulazak, prometovanje i izlazak autotaksi vozila u uži centar grada, ograničivši pristup Zoni posebnog prometnog režima – model koji Split možda trebao zaživjeti.

'Inicijativa za rješavanje ovog problema krenula je još za vrijeme gradonačelnika Krstulovića Opare, ali Dubrovnik je bio prvi koji ga je i stvarno proveo. Mislim da je to dobar model koji i mi moramo primijeniti', istaknuo je Šuta.

Prema njegovim riječima, prioritet je uvođenje reda: jasno definiranje cijena, dozvola, pravila poslovanja i poštivanje zakona.

'Ne možemo više zatvarati oči pred stanjem u kojem jedna dozvola cirkulira na 30 različitih vozila. To je potpuno nedopustivo', upozorio je.

Kako kaže, pripremaju prihvatljiv način kako bi se definirala jasna pravila za sve – lokalne vozače i strane platforme.

Cilj je, poručuje gradonačelnik, urediti tržište taksi-prijevoza, jer ovako više ne ide.