INTERVJU TOMO RICOV I NIKOLA VRDOLJAK

Spremite se za nezaboravan 8. Weekend Media Festival!

14.09.2015 u 21:28

Bionic
Reading

Odbrojavamo dane do 8. Weekend Media Festivala koji će se održati od 24. do 27. rujna u staroj Tvornici duhana u Rovinju. Weekend predstavlja poznato događanje koje okuplja vodeće ljude i stručnjake u komunikacijskoj industriji i poslovnom svijetu, a održava se pod pokroviteljstvom Adris grupe

Još nas manje od dva tjedna dijeli od Weekend Media Festivala. Što možemo očekivati u sklopu ovogodišnjeg izdanja?

TOMO RICOV: Možemo očekivati tri luda dana ispunjena mnogobrojnim kvalitetnim sadržajem. Čeka nas pregršt predavanja, panela i radionica te popratnih događanja poput promocija i partyja. Iako je tempo često iscrpljujuć, u isto vrijeme je i sudjelovati u njemu inspirirajuće iskustvo koje samo Weekend može pružiti.

Weekend iz godine u godinu okuplja vodeće stručnjake iz područja komunikacija. Kojim govornicima se posebno veselite ovoga puta?

NIKOLA VRDOLJAK
: Veselim se cjelokupnom programu jer nas očekuje brdo zanimljivog sadržaja. Izdvojio bi Colina Jacksona, jednog od najvećih sportaša Velike Britanije i globalnog direktora utrke „Wings for Life“, zatim Jonathana Hirshona poznatijeg kao ‘guru iz Silikonske doline’ (titula koju mu je dodijelio BusinessWeek) i velikog PR stručnjaka. Čeka nas i predavanje Petea Smitha, izvršnog direktora Antenna Group koji je zadužen za distribuciju filma i TV sadržaja, TV produkciju i kanale, a čiji produkcijski uspjesi uključuju slavnu 'Downton Abbey', “'Whitechapel', 'Zakon i red UK'…

Zašto je Weekend Media Festival poseban?

TOMO RICOV: Poseban je jer je predstavlja jedinstvenu kombinaciju poslovne konferencije, zanimljivosti, učenja i opuštenog druženja. Posao bi trebao biti zabavan, a na Weekendu to pokušavamo i pokazati. Slavni američki TV producent Pete Radovich najbolje je to sažeo u rečenici: 'Ne postoji ništa slično na svijetu'.

Koje su panel diskusije na rasporedu i za koje predviđate da će polučiti najviše zanimanja?

NIKOLA VRDOLJAK: Očekuje nas jako puno panela. Samo neki od njih su „Mediteran kakav (ne) bi trebao biti“, „Digitalni biznis modeli“, „Trebaju li novinari medije?“, „Velike oči malih potrošača – što nam djeca gledaju“, „Kako ćemo pratiti izbore“… Ne znam koji bih izdvojio s obzirom da bih htio biti na svakom od njih!

Sviđa li vam se kako se Weekend razvija tijekom godina?

TOMO RICOV
: Jako! A i činjenica da festival ove godine slavi svoj 8. rođendan također mnogo govori o njemu. Stalno preispitivanje projekta, eksperimentiranje s novim sadržajima te rad na poboljšanju u svim elementima festivala su dijelovi koje publika na kraju uistinu i prepozna.

Kako vidite digitalne medije u sljedećih nekoliko godina? Hoćemo li svjedočiti nekim većim promjenama?

NIKOLA VRDOLJAK: Mediji se stalno mijenjaju, a mediji na internetu preslika su tradicionalnih medija. Portal je preslika novine. Slično se stvara sadržaj, slično se prelama, oglasi su kopija oglasa iz novina ili billboarda. Trebamo tek naučiti raditi unutar novog okruženja, a to će značajno utjecati na način kako konzumiramo i proizvodimo sadržaj.

Kojem se partyju ili koncertu najviše radujete?

TOMO RICOV: Najviše se radujem prvom partyju u Pepermint klubu u staroj tvornici duhana u četvrtak navečer kad se izmjenjuju DJi iz Weekend obitelji. Što se tiče koncerata, veselim se svima, no možda me najviše zanima i veseli nastup Mikija Solusa.
Kako održati kvalitetu festivala koje se održava već osmi put? Otkud vam inspiracija?

NIKOLA VRDOLJAK: Područje kojim se bavimo toliko se dinamično razvija da je inspiracija svuda oko nas. Svake se godine otvaraju nove teme ili stare teme iz nove perspektive, na nama je samo da sve to pratimo i predstavimo na pravi način i na pravom mjestu. Činjenica da u Rovinj svake godine dolazi veliki broj sudionika i predavača dokaz je da zasad uspijevamo pronaći i pravi način.

Nakon 8, Weekend izdanja koji vam je trenutak najdraži?

TOMO RICOV:
Četvrtak u klubu Pepermint, na prvom partyju festivala.

NIKOLA VRDOLJAK: Četvrtak je uvijek najbolji party na Weekendu.

Koji je tajni recept i savjet za dobru zabavu i uspješan networking na Weekendu?

TOMO RICOV:
Biti dobre volje i opušten. Weekend tome i služi.