BLOKOVSKA PODJELA

SDP želi oduzeti Bandiću određivanje cijene parkinga u Zagrebu

  • Autor: Vedran Brkulj
  • Zadnja izmjena 13.06.2011 16:55
  • Objavljeno 13.06.2011 u 16:31
Milan Bandić u Bužanovoj

Milan Bandić u Bužanovoj

Izvor: Pixsell / Autor: Davor Visnjic/PIXSEL

Predsjednik zagrebačkog SDP-a Davor Bernardić predstavio je javnosti zajednički prijedlog SDP-a, HSU-a i Nezavisne liste Tatjane Holjevac o organizaciji i načinu naplate parkiranja u gradu Zagrebu

Prema njegovim riječima, riječ je o strateškom prijedlogu koji bi svim građanima, korisnicima parkinga, omogućio da budu ravnopravni. No ono što će sasvim sigurno dignuti novu buru jest činjenica da SDP želi da cijenu parkinga određuje Skupština grada, a ne gradonačelnik Milan Bandić

Prije nego što ideja dođe pred gradske zastupnike, za nju suglasnost treba dati MUP, a čini se da je upravo tu zapelo.

'Očekivali smo da će prijedlog ove odluke biti po hitnom postupku na sutrašnjoj skupštini, ali čini se da do toga neće doći jer nismo dobili suglasnost MUP-a. Običaj je da se na traženje gradonačelnika to riješi u roku 24 sata, a mi to već tjedan dana pokušavamo riješiti. Izražavam rezervu da na davanje suglasnosti MUP-a utječu posebni odnosi s Bandićem', kazao je Bernardić.

Prema predloženoj odluci, u zone bi se uvelo blokovsko parkiranje prema kojem bi stanovnici pojedinih blokova imali jeftinije karte. Također, korisnicima koji ne žive u pojedinim zonama, omogućile bi se tjedne, mjesečne i godišnje karte.

'Uveli bismo besplatno parkiranje u trajanju od 15 minuta za potrebe dječjih vrtića i škola tijekom određenih razdoblja u radnom danu. Radi se o intervalima od sedam do devet i od 15 do 17 sati tijekom radnog dana', objasnio je Bernardić.

Kako bi izgledali pojedini blokovi unutar zona i kolike bi cijene karata bile, Bernardić nije znao reći, već je dodao 'kako bi se to riješilo u dogovoru s organizatorima naplate parkiranja, u ovom slučaju Zagrebparkinga.

Cilj odluke, prema riječima prvog čovjeka zagrebačkih socijaldemokrata, jest pospješiti javni prijevoz, smanjiti broj automobila u centru grada i povlaštenih parkirnih karata i vratiti vrijeme parkiranja u nadležnost Gradske skupštine koja bi je donosila na prijedlog Zagrebparkinga i uz suglasnost gradonačelnika, a cijene i uvjete u garažama određivao bi organizator parkiranja za svaku pojedinu garažu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi