AGENCIJE U POLITIČKOM RATU

SDP: Josipović 26,4 posto, Vidošević 13 posto

  • Autor: H.P.
  • Zadnja izmjena 15.09.2009 15:52
  • Objavljeno 15.09.2009 u 15:37
montaža Vidošević Josipović

montaža Vidošević Josipović

Izvor: tportal.hr / Autor: -

Izborni stožer SDP-ovog predsjedničkog kandidata Ive Josipovića za istraživanje rejtinga predsjedničkih kandidata agencije Totus Opinionmetar, koje je pokazalo da 'građani ne znaju koga bi za predsjednika', tvrdi da je rađeno 'irelevantnom metodologijom, bez anketara, pomoću pitanja snimljenih na automatskoj sekretarici upućenih ispitanicima nestratificiranog uzorka

Optužuju spomenutu agenciju da je njihovo 'nereprezentativno istraživanje rađeno u cilju grube manipulacije javnog mnijenja i dezinformiranja javnosti'.

U priopćenju kojeg potpisuje Josipovićeva glasnogovornica Danica Juričić tvrdi se da su sva dosadašnja istraživanja, koja su provele ugledne hrvatske agencije, rađena su prema reprezentativnim uzorcima i provjerenim metodologijama.

Prema rezultatima najnovijeg istraživanja rejtinga predsjedničkih kandidata, koje je za SDP provela istraživačka agencija 'Sinergie', u razdoblju od 9. do 11. rujna, na reprezentativnom uzorku stanovnika Hrvatske u kojem je sudjelovalo 1600 ispitanika, najviše glasova birača, 26,4 posto, dobiva predsjednički kandidat SDP-a Ivo Josipović.

Slijedi ga Nadan Vidošević s 13 posto glasova, a na trećem je mjestu Andrija Hebrang sa 7,1 posto. Na četvrtom mjestu je Milan Bandić sa 6,7 posto, slijede ga Vesna Pusić s 4,4 posto, Vesna Škare Ožbolt sa 4,2 posto i Damir Kajin sa 3,3 posto glasova.

Iz SDP-a poručuju kako istraživanje pokazuje da većina od 63 posto građana, smatra da bi Ivo Josipović mogao biti predsjednik svih građana, bez obzira na vjerska i politička opredjeljenja. Naglašavaju i da je isto istraživanje pokazalo kako većina ispitanika, njih 72,9 posto, smatra da je važno tko će biti budući hrvatski predsjednik te da će osobine kandidata bit će važne za odlučivanje o predsjedniku za čak 77,7 posto građana.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi