KAMEN SPOTICAJA

Rock of Ages

04.11.2011 u 09:51

Bionic
Reading

ACE Team pažnju gaming svijeta privukao je vrlo dobrim Zeno Clashom koji je sve ugodno iznenadio gameplayjem, ali i fantastičnim dizajnom na koji se često usuđuju samo mali, nezavisni razvojni studiji. Kako je pak ispao njihov sljedeći projekt, provjerite u našoj recenziji

Nedugo nakon izlaska Zeno Clasha, ACE Team je službeno najavio Rock of Ages, tower-defense igru koja je na prvu izgledala zaista izvrsno. Naime, na screenshotovima se vidjela izvrsna grafika, uvrnuti dizajn kroz nekoliko povijesnih umjetničkih epoha i mislili smo: 'Okej, igra je tower-defense, što tu može poći krivo?'

 

E, pa može, i to – potpuno krivo. Toliko krivo da tower-defense igra ima potpuno beznačajan tower-defense segment. Osnovna premisa tower-defense igara je prije svega izgradnja vlastite obrane kako bi ona što dulje odolijevala protivničkim napadima i time nam omogućila pobjedu. Na svakoj od potpuno drukčijih mapa na kojima ćete igrati nekoliko sati (koliko i traje Rock of Ages) bit ćete dužni graditi obrambeni sustav kombinirajući ponuđene obrambene strukture i praveći se da radite nešto bitno. Zapravo – uopće nije bitno. Da, ACE Team je toliko loše odradio tower-defense segment svoje tower-defense igre da je mi na kraju ne možemo ni smatrati tower-defense igrom. Ma kakvu vi ili vaš protivnik obranu postavili, ona će se pod vašim kamenom rušiti kao da je od papira, a najveće će vam probleme činiti zapravo sam oblik mape i njen reljef.

 

Sama kampanja zbog toga vam neće predstavljati ni najmanji problem. Jednostavno ćete iz mape u mapu upravljati ogromnim kotrljajućim kamenom pokušavajući se domoći neprijateljskog dvorca čija vrata morate srušiti kako biste se domogli glave vladara. I u isto vrijeme pratiti kako se neprijatelj kroz vašu 'obranu' nesmetano kotrlja do vašega dvorca. Tko prvi, njemu djevojka – rekli bi u narodu.

 

Upravljanje kamenom maksimalno je jednostavno s obzirom da se većinu vremena kotrlja nizbrdo i time postiže ubrzanje. Osim toga, postoji i opcija skoka za slučajeve kada se level sastoji od više platformi. I to je u biti to – što se gameplaya tiče. Postoji tu još nekoliko modova koji se svojom osrednjošću ne izdvajaju iz ovog razočaravajućeg paketa, nažalost.

 

Zapravo najbolji dio ove cjeline su grafika i dizajn koji se zaista izdvajaju i ističu među konkurencijom. Tu su i fantastične međuscene koje su uzor imale u sličnim materijalima u sklopu serijala Monty Payton.

 

Eh, postoje i boss fightovi! Da, dosadni su i jedva igrivi, a bossove uvijek utamanite tako da ih tri puta udarite u mjesto označeno velikim 'X'.

 

Na kraju krajeva – Rock of Ages nas je jako razočarao. Kako zbog kvalitete Zeno Clasha tako i zbog neshvatljivih propusta u tower-defense mehanici koja je sama po sebi iznimno jednostavna. Šteta, velika šteta.

 

OCJENA: -3