PROIZVODI NA ISTOKU I ZAPADU

Reklama ista kao u Njemačkoj, ali ne i kvaliteta!

06.02.2015 u 18:58

Bionic
Reading

U sklopu kampanje Europske komisije 'Potrošači, upoznajte svoja prava!' danas su se u Zagrebu sastali voditelj predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj Branko Baričević, zamjenska članica u Odboru za unutarnje tržište i zaštitu u Europskom parlamentu Biljana Borzan i predstavnici više trgovačkih kuća. Dogovoreno je da će trgovci u svojim prodajnim mjestima dijeliti letke koje je izdala Europska komisija kako bi bolje informirali potrošače o njihovim pravima

'Europska komisija, Europski parlament i trgovačke mreže moraju zajednički raditi kako bi kupci za svoj novac dobili proizvode najviše kvalitete. Komisija i Parlament rade na kvalitetnoj legislativi, a dužnost je trgovačkih centara kroz koje prolazi i preko 20 milijuna posjetitelja godišnje da osiguraju najbolju kvalitetu i informiranost svojim kupcima!' kazala je Borzan.

Zastupnica se osvrnula na primjer uspješne suradnje s trgovcima u cilju zaštite prava kupaca iz Češke. Naime, češka zastupnica u Europskom parlamentu Olga Sehnalova provodi istraživanje s trgovačkim centrom iz Zapadne Europe kako bi usporedila kvalitetu naizgled istih proizvoda u starim i novim državama članicama EU-a. Cilj je istraživanja osigurati najbolju kvalitetu i informiranost za potrošače svuda u EU-u, a rezultate tog istraživanja sa zastupnicom Borzan predstavit će u Puli.

Zastupnica Sehnalova još je 2012. napravila istraživanje u suradnji sa sveučilištem u Brnu koje je pokazalo da je na policama diljem EU-a gotovo 50 posto proizvoda različite kvalitete koji se reklamiraju na isti način. Slična istraživanja pokazuju kako postoje i razlike u deklaracijama i ambalaži kojima dio potrošača biva diskriminiran!

'Sustavno radim na osiguranju iste kvalitete proizvoda svakom kupcu u Europskoj uniji. S obzirom na standard, nerijetko se događa da kupci u nekim članicama EU-a više izdvoje na proizvod manje kvalitete koji se reklamira i pakira na isti način!' komentirala je Borzan.

'Zadovoljan kupac zadovoljan je građanin. U Hrvatskoj svakako ima potrebe za ovom kampanjom. Proizvod mora biti onakav kako piše na njemu', zaključio je Branko Baričević.