KOME SU OTIŠLI MILIJUNI?

Oni su najviše zaradili na Josipovićevoj kampanji

22.12.2014 u 15:40

Bionic
Reading

Millenium promocija u suvlasništvu Bože Skoke od Ive Josipovića dobila je gotovo dva milijuna i 160 tisuća kuna. Ova agencija zadužena je za zakup medija za Josipovićevo predizborno oglašavanje. Marketinški dvojac Bruketa i Žinić uprihodio je gotovo 300 tisuća kuna, dok je tvrtka Marka Rakara dobila 195 tisuća kuna

Josipović je za pohod po drugi mandat od kraja kolovoza do 19. prosinca potrošio gotovo 5,4 milijuna kuna. Iz donacija je prikupio nešto manje od 2,1 milijuna kuna, dok će ostatak iznosa pokriti novac koji će mu za kampanju dati stranke koje su ga podržale, prvenstveno će se tu isprsiti SDP s oko četiri milijuna kuna.

Najveći dio iznosa koji je Josipović do sada potrošio otpada na zakup medija. Za to je bila zadužena Millenium promocija kojoj je na čelu Mario Petrović, a jedan od suvlasnika je Božo Skoko. Njima je Josipović do 19. prosinca uplatio 2,157 milijuna kuna.


Za kreativu je zadužena marketinška agencija Bruketa i Žinić koja je osmislila logotip kampanje, ostale vizuale i poruke. Za taj im je posao isplaćeno 295 tisuća kuna. Stručnjaku za politički marketing i PR Krešimiru Macanu, odnosno, njegovoj tvrtki Manjgura Josipović je do 19. prosinca isplatio 100 tisuća kuna, dok je na račun tvrtke Marka Rakara, Mrak usluge otišlo 195 tisuća kuna. Preclarus agenciji Drenislava Žekića plaćeno je 212 kuna.

Za promidžbeni materijal Josipović je tvrtki Neva iz Atlantic grupe Emila Tedeschija platio 223 tisuće kuna, dok je za kemijske olovke Tvornici olovaka Zagreb platio 143 tisuće.

Za odjela je zadužena Udruga Kamensko kojoj je plaćena 31 tisuća kuna, dok je za slastice zadužena Josipovićeva voditeljica odnosa s javnošću Mladenka Šarić koja je iz aktivnog novinarstva 'pobjegla' u slastičarstvo prije nekoliko godina. Njezinoj tvrtki Grdelin u dva je navrata Josipović platio 18.750 kuna.

Tko se sve našao na listi Josipovićevih donatora, možete pročitati ovdje