REAKCIJA

'Millenium promocija nije najviše zaradila na Josipovićevoj kampanji'

27.12.2014 u 15:00

Bionic
Reading

Tportal je 22. prosinca 2014. objavio tekst pod naslovom 'Oni su najviše zaradili na Josipovićevoj kampanji' vezan uz predsjedničku kampanju kandidata Ive Josipovića i angažman komunikacijskih agencija za pojedine segmente kampanje autorice Vlatke Polšak Palatinuš. Agencija MPR+ Millenium promocija poslala je reakciju na ovu vijest, koji prenosimo u cijelosti

'Netočan je naslov teksta 'Oni su najviše zaradili na Josipovićevoj kampanji'. Naime, agencija MPR+ Millenium promocija angažirana je u tehničkom dijelu planiranja oglašavanja i zakupa medija te je sukladno tome spomenuti iznos transferirala u medije, uz uobičajenu agencijsku proviziju, koja ni u kojem slučaju ne garantira najveću zaradu, kako se sugerira u tekstu.

Sukladno navedenom, apsurdno je pisati o navodnim visokim zaradama agencije, a još nepotrebnije naglašavati u tekstu da je iznos namijenjen medijima uplaćen dvojici od šest suvlasnika agencije (u ovome slučaju Mariu Petroviću i dr.sc. Boži Skoki).

Takve tvrdnje su apsurdne, čitatelje neistinito informiraju i nanose štetu agenciji, stoga, radi potpunog i pravodobnog informiranja javnosti, a temeljem čl. 40. i 56. Zakona o medijima, molimo vas objavu ovog ispravka na istom ili istovrijednom mjestu programskog prostora i na isti ili istovrijedan način na koji je bila objavljena i informacija na koju se ispravak odnosi.

Ovom prilikom također naglašavamo da MPR+ Millenium promocija, kao agencija za integrirano komuniciranje ne sudjeluje u vođenju kampanje, niti u bilo kakvim savjetodavnim aktivnostima vezanim uz odnose s javnošću u kampanji predsjedničkog kandidata dr. Ive Josipovića',
navodi se u reakciji koju smo primili od Millenium promocije