TIME SE BAVI VLADA

Kosor ukinula vodu s okusom, Milanović maknuo naljepnice s boca

  • Autor: Andreja Žapčić
  • Zadnja izmjena 14.06.2012 16:01
  • Objavljeno 14.06.2012 u 14:03
Sjednica Vlade RH 5

Sjednica Vlade RH 5

Izvor: Pixsell PXL Agencije / Autor: Pixsell

Da bi se izbjeglo ičije besplatno reklamiranje, od sljedeće sjednice Vlade pred premijerom i ministrima bit će umjesto bočica - bokali vode, obznanio je premijer Zoran Milanović na današnjoj sjednici u Banskim dvorima

Voda je evidentno neizbježna tema Banskih dvora koja god ih garnitura vlasti resila, ali dok je HDZ prvo umjesto kave posegnuo za vodom, a potom dijelio packe zbog okusa iste, sve poradi štednje, Kukuriku se dohvatio vode zbog izbjegavanja besplatne reklame.

Naime, prilikom usvajanja Prijedloga odluke o nabavnim kategorijama, premijer Zoran Milanović osjetio je poriv najaviti da se na sjednicama Vlade više neće piti vodu iz bočica jer to daje besplatnu reklamu.

'S jedne strane nije loše, bez obzira što nešto košta, da Vlada kupuje nešto, ali tu se ipak radi o brendu koji se promovira. Hrvatska ima desetak punionica i ili ćemo ih vrtjeti sve ili nijednu, to je stvar tržišne utakmice. Stoga će se ubuduće voda piti iz bokala', kazao je opet uz smijeh Milanović.

No to ne znači da će Vlada ubuduće iz bokalčića ispijati vodu iz pipe, nego će jane i studene ubuduće umjesto iz bočica s reklamom draškati vladajuća Kukuriku grla iz bokala ili običnih čaša. Sljedeća ključna odluka o tome hoće li biti riječ o bokalima ili čašama, naime, još nije donesena, doznaje se od ministra poduzetništva Gordana Marasa

Sve to, kao i novinarski podsjetnik da su se dok su bili oporba smijuljili sličnim stvarima, izmamilo je osmijeh i na lice prvog potpredsjednika Vlade i ministra gospodarstva Radimira Čačića, dok je Maras smijuljenje u oporbi obrazložio time da se tada raspravljalo je li riječ o vodi s okusom ili običnoj te novinarima priznao da on 'razliku između svetojanske i vode iz pipe ne bi skužio, ali besplatnu reklamu kuži i stoga podupire Milanovićevu ideju'.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi