izbori_tportal copy-08

DRUGI KRUG IZBORA

Kerum ostaje pri izbornoj alkemiji: troškovi za kampanju nula kuna

  • M. Šu./Hina
  • Zadnja izmjena 29.05.2017 14:45
  • Objavljeno 29.05.2017 u 14:39
Bionic
Reading

Željko Kerum, kandidat za gradonačelnika Splita, nije imao ikakvih troškova za kampanju, proizilazi iz izvješća što ga je, poštujući zakonsku obvezu, javno objavio na stranicama svoje Hrvatske građanske stranke

U izvješću, koje obuhvaća razdoblje od 13. do 26. svibnja, Kerum nije iskazao troškove za izbornu promidžbu. U istom je, pak, razdoblju dobio 10 tisuća kuna donacija od samo jednog donatora – Prokuratora, i to za marketinške usluge.

Svi sudionici drugog kruga lokalnih izbora morali su zaključno do 27. svibnja nadležnom izbornom povjerenstvu dostaviti izvješća o donacijama, troškovima i cijeni, odnosno popustima za medijsko oglašavanje, a ista izvješća moraju noćas do ponoći javno objaviti.

Kerumov protukandidat, HDZ-ov Andro Krstulović Opara izvjestio je da je od 16. ožujka do 27. svibnja na promidžu potrošio 371.500 kuna, a od donatora dobio 172.500 kuna.

Kandidat za gradonačelnika Zagreba, Milan Bandić izvjestio je da je za kampanju, od 6. do 27. svibnja potrošio 208.500 kuna, a donacijama sakupio 207.900 kuna, najizdašniji donator bila mu je njegova Stranka rada i solidarnosti.

Bandićevu konkurenticu, Anku Mrak Taritaš (HNS/SDP) kampanja je, od 2. studenoga prošle do 26. svibnja ove godine, stajala 348.000 kuna, u istom je razdoblju donacijama osigurala 342.000 kuna.

Pratite nas na društvenim mrežama

Najbitnije od bitnog

Newsletter tportala donosi tjedni pregled najbitnijih vijesti

tportal