VLASNIK COSTA CONCORDIJE

Kapetan Schettino je prevario kompaniju

  • Autor: Hina / tportal.hr
  • Zadnja izmjena 25.01.2012 20:15
  • Objavljeno 25.01.2012 u 20:12
Costa Concordia

Costa Concordia

Izvor: Reuters / Autor: Reuters

Kapetan kruzera Costa Concordia Francesco Schettino prevario je kompaniju Costa Crociere izjavama koje nisu omogućile procjenu opsega drame u noći brodoloma 13. siječnja, rekao je u srijedu vlasnik Coste Pier Luigi Foschi

Pred povjerenstvom talijanskog senata Foschi je iznio detaljan izvještaj razgovora Schettina s Robertom Ferrarinijem, šefom krizne jedinice Costa Crociere, koja spada pod Carnival Corp.

U izjavi pročitanoj pred senatorima, Foschi je prenio da je Roberto Ferrarini rekao da je primio prvi Schettinov poziv u 20, 57 13. siječnja, oko 10 minuta nakon udara u stijenu.

"Schettino je rekao da ima veliki problem, da je udario u stijenu i da nema struje. Kapetan je rekao da je samo jedna prostorija poplavljena", rekao je Foschi.

Tijekom drugog poziva u 21, 06 Schettino je rekao Ferrariniju da je druga prostorija puna vode, ali da stabilnost broda nije u opasnosti.

Zapovjednik je bio vrlo miran i tvrdio da je situacija pod kontrolom, da bi u 21,33 Schettino rekao da se brod sve više naginje, a u 21, 35 je rekao Ferrariniju da se brod mora napustiti.

Ferrarini je rekao da je bio iznenađen odlukom o napuštanju broda, što se iz prethodnog razgovora nije moglo očekivati, rekao je Foschi.

U brodolomu je prema privremenim podacima poginulo 16 ljudi, a 16 ih se još vode kao nestali.

Govoreći o "pozdravu" obali, zbog kojeg je došlo do brodoloma, Foschi je tvrdio da 13. siječnja "nije bio dopušten".

On nije upotrijebio termin "pozdrav", već "turističku plovidbu", tj. blizu obale, i jamčio da se radi o običaju svih kruzera na svijetu, prihvaćenom prema svim zakonima.

Istaknuo je da se ne plovi 16 čvorova, oko 30 km na sat na 300 metara od obale.

Prema nekoliko svjedočenja objavljenih u tisku, zapovjednik je plovio prebrzo i preblizu obale u trenutku nesreće.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi