STRATEŠKE PROMJENE

Kalašnjikov zbog sankcija ima sasvim novu strategiju prodaje

05.04.2016 u 18:57

Bionic
Reading

Sankcije protiv vodećeg ruskog proizvođača malokalibarskog oružja prinudili su koncern na promjenu marketinške strategije, izjavio je marketinški direktor koncerna Kalašnjikov Vladimir Dmitrijev dodajući kako će se tvrtka preusmjeriti na povećanu proizvodnju civilnog oružja

‘Sjedinjene Države do uvođenja sankcija bile su naše glavno tržište za civilno malokalibarsko oružje te je u SAD odlazilo i do 70 posto naše proizvodnje. Ove godine nismo u mogućnosti sudjelovati na međunarodnim sajmovima proizvođača oružja i to će se odraziti na našu proizvodnju’, izjavio je Dmitrijev dodajući kako će na najvećem europskom sajmu oružja Eurosatory koji se održava u Parizu zapadnim partnerima pokazati 3D modele njihovih malokalibarskih proizvoda.

Dmitrijev je dodao kako će koncern ove godine više pažnje pridonijeti domaćem tržištu budući da je rusko ministarstvo obrane njihov glavni klijent.

'Trenutačno dio narudžbe malokalibarskog oružja nije veći od pet posto pa je jedan od glavnih uvjete povećanje dijela civilne proizvodnje namijenjene za unutarnje tržište’, kazao je Dmitrijev dodajući kako Kalašnjikov razvija novi pistol, uz nedavno predstavljeno sportsko oružje Sajga-12 za praktično streljaštvo, a ove će se godine koncern predstaviti i poluautomatski karabin Sajga-030 s balansiranom automatikom i skraćenom cijevi.