nova era

Jokić, Raos i Gavrilović o redizajnu tportala: Čisto, jednostavno i pregledno

04.04.2023 u 15:41

Bionic
Reading

Kako su doživjeli novi, redizajnirani tportal, upitali smo naše komentatore Borisa Jokića, ravnatelja Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu, i Višeslava Raosa, izvanrednog profesora na Fakultetu političkih znanosti, ali i Feđu Gavrilovića, povjesničara umjetnosti i voditelja Galerije Forum u Zagrebu

'Kao čitatelju i suradniku tportala, mogu reći da mi se sviđa novi dizajn zbog veće preglednosti, jasnoće i lakoće čitanja. Premda ove osobine mogu biti povezane i s 'lakšim sadržajem', smatram da je tportal još više naglasio svoje najveće kvalitete, a to su objektivnost, bavljenje važnim životnim temama, odmak od senzacionalizma i promocija kvalitetnog novinarstva u Hrvatskoj', kaže Jokić, čije komentare subotom možete čitati na tportalu.

Sličnog je razmišljanja i Raos te je istaknuo čist vizualni identitet, preglednost i organizaciju sadržaja.

'Portal jednako dobro izgleda kako na mobilnim uređajima, tako i na računalnim zaslonima. Svakako dobrodošlo osvježenje', naglasio je Raos, također komentator portala koji čitate. Gavrilović smatra da je tportal jedan od rijetkih portala na hrvatskoj medijskoj sceni kojemu je sadržaj važniji od klikova, a sveobuhvatan pristup važniji od senzacionalizma.

  • +4
Ljudi koji stvaraju tportal Izvor: tportal.hr / Autor: Mladen Lončar

'Novi vizualni identitet svakako odražava ozbiljnost njihova pristupa novinarskom poslu. U današnjem svijetu medijskog bombardiranja šokantnim, trivijalnim te forsirano glasnim i upadljivim izvještajima, u kojima se sve svodi na seks i krv, novine i portali sve više izgledaju poput scena petparačkog reality showa. Istovremeno, ne treba zaboraviti da je danas najveći živući heroj upravo novinar koji je trenutačno u zatvoru te kojega vješto zaobilazi i Nobelova nagrada za mir i pažnja većine javnosti. Zato ne postoji ništa avangardnije i ništa što bi se učinkovitije borilo protiv struje ovog vremena i društva spektakla od vizualnog identiteta koji sugerira da je novinarstvo ozbiljan posao koji može rušiti države i određivati kulturne trendove te svakako nuditi sadržaje zanimljivije od političke ili industrijske propagande koja se oduvijek krila iza bombastičnih naslova, kao i lake i zavodljive zabave', zaključio je Gavrilović.