ULAŽU ŠEST MILIJUNA KUNA

Hrvatska lutrija kreće u skupu reklamnu kampanju

  • Autor: Ivica Kruhoberec
  • Zadnja izmjena 23.04.2014 10:58
  • Objavljeno 23.04.2014 u 10:58
I Hrvatska lutrija u Eurojackpot obitelji

I Hrvatska lutrija u Eurojackpot obitelji

Izvor: tportal.hr / Autor: Hrvatska lutrija

Više od šest milijuna kuna vrijednost je usluga oglašavanja za koju Hrvatska lutrija provodi otvoreni postupak javne nabave

U otvorenom postupku javne nabave, čija je vrijednost procijenjena na 4,85 milijuna kuna bez PDV-a, Hrvatska lutrija traži uslugu zakupa i medijskog planiranja za oglašavanje na televizijskim i radio postajama, kao i u tiskovinama, te više kategorija vanjskog oglašavanja.

Sudeći po troškovniku koji je priložen dokumentaciji za nadmetanje, najviše novaca utrošit će se za emitiranje spotova na televizijskim postajama, odnosno kanalima. Ponude cijena emitiranja spotova u trajanju od sedam do 30 sekundi traže se na kanalima HTV1, HTV2, NOVA TV, DOMA TV, RTL, ARENA SPORT, SPTV, SRCE TV, Z1, SBTV, TV ISTRA, TV NOVA-Pula, NET TV, TV Dalmacija i RI TV.

'Ponuditelj je obavezan pravodobno izraditi media planove prema ciljnoj skupini oglašivača (18–54), osigurati medijski prostor te po završetku svake kampanje napraviti post-buy analizu u dogovorenom formatu koja će sadržavati specifikaciju emitiranja s brojem realiziranih GRP-a (Gross rating point) za svako emitiranje zasebno', navodi se u dokumentaciji te napominje da se kod analize trebaju koristiti podaci agencije AGB Nielsen istraživanje medija.


Hrvatska lutrija traži i cijene emitiranja radijskih spotova te organizaciju kratkih emisija uživo, i to od radio postaja Otvoreni radio, Narodni radio, HR Mreža, Radio Antena, Gradski Radio Osijek, Radio Kaj, Soundset Plavi, Radio Istra, Radio 1 Nedelišće, Radio Ludbreg, Hrvatski Radio Vukovara, Radio Županja, Radio Slavonija, HR Pula, Radio Virovitica, HR Rijeka, Novi Radio Zadar, Radio Dalmacija, Radio Sisak i Radio Otočac.

'Odabrani ponuditelj je obvezan pravodobno izraditi media planove i osigurati medijski prostor. Radijske spotove pripremljene za emitiranje odabranom ponuditelju dostavlja naručitelj na prikladnom mediju najkasnije dva dana prije početka emitiranja', napominje se u dokumentaciji.

Osim na radio i televizijskim postajama, Hrvatska lutrija će se oglašavati i u tiskovinama. Ponude za objavu oglasa traži od dnevnih novina Jutarnji list, Večernji list, 24 sata, Novi list, Slobodna Dalmacija, Glas Istre, Glas Slavonije I Sportske novosti, kao i u tjednicima, magazinima i mjesečnicima Zagorski list, Vukovarske novine, Lider, Banka, Forbes, Globus, Gloria I Gloria In.

Usluga zakupa i media planiranja traži se i za vanjsko oglašavanje, i to u više kategorija. U javnom prijevozu zakup prostora odnosi se na oglašavanje u vozilima gradskog i prigradskog autobusnog prometa u Splitu, Osijeku, Zadru, Dubrovniku, Puli, Rijeci, Vukovaru i Slavonskom Brodu, dok se u Zagrebu predviđa zakup u autobusima i tramvajima, a na željeznici unutar vlakova koji prometuju na relaciji Dugo selo – Zagreb Glavni kolodvor - Savski Marof.

Hrvatska lutrija traži i ponuditelje za oglašavanje na city lightovima, billboardima i u kinima, pri čemu ponuditelj treba dati lokacije prema gradovima i kategorijama, odnosno popis hit filmova. Uz to, traži i ponudu za oglašavanja na točno određenim plažama u Puli, Rovinju, Poreču, Medulinu, Umagu, Opatiji, Rijeci, Crikvenici, Zadru, Pagu, Vodicama, Splitu, Makarskoj i Dubrovniku.

Kriterij za odabir ponude je najniža cijena ponude koja ispunjava sve uvjete i zahtjeve navedene u dokumentaciji za nadmetanje, naglašava se u elektroničkom oglasniku javne nabave, ali ne pojašnjava na koji način su odabrane pojedine postaje, odnosno tiskovine, kao ni zašto se ponude ne traže od internetskih portala.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!