ALKOHOLNA OFENZIVA SPLITSKOG KLUBA

'Hajdučke rakije' na aerodromima i u nacionalnim parkovima

19.08.2015 u 12:00

Bionic
Reading

Splitski Hajduk nastavio je svoju snažnu marketinšku ofenzivu kojom pokušava unovčiti jedan od najvrednijih hrvatskih brendova. Službeno je predstavljena i na tržište puštena linija alkoholnih proizvoda, likera s karakterističnim dalmatinskim okusima, koji će biti označeni klupskim grbom te donositi profit i proizvođaču i samom Hajduku

Slavonska tvrtka Đanić, jedna od vodećih u proizvodnji suvenira ovog tipa i koja gotovo 40 posto svog asortimana plasira u izvoz, Hajdukov je dvadeset i peti partner u ovom projektu; splitski klub na tržištu već ima više od pet stotina artikala sa svojim obilježjima, od alkoholnih i mliječnih proizvoda do odjeće, obuće, dječjih duda i šećera za ugostiteljstvo, pa ne čudi da su njegovi komercijalni prihodi višestruko veći od svih ostalih klubova u Hrvatskoj zajedno.

Likeri će se proizvoditi u četiri okusa (limun, rogač, smokva i orahovac) i u nekoliko vrsta ambalaže biti plasirani u suvenirnicama diljem Jadrana te u većim trgovačkim lancima. Predstavnik proizvođača Goran Đanić pohvalio se da se gotovo sve sirovine, posebno limun, rogač i smokve, nabavljaju od hrvatskih poljoprivrednika na otoku Visu.

Radi se o istinskoj ljubavi prema Hajduku, ali i projektu koji će objema stranama donijeti zaradu. Ovaj proizvod naći će se na svim aerodromima, u nacionalnim parkovima, suvenirnicama i u koferima turista, ali i u hrvatskim enotekama i vinotekama', kazao je Đanlić i najavio da će 'hajdučki likeri' biti predstavljeni i na prestižnim sajmovima u Berlinu i Parizu.

Kako se može doznati, samom Hajduku pripadat će 22 posto veleprodajne vrijednosti svake prodane boce i bočice.

'Plasirali smo artikl koji će biti zanimljiv turistima, ali i velikoj vojsci naših navijača', pohvalio se šef marketinga splitskog kluba Aljoša Bašić. Suvenirnica u podnožju Poljuda već je prekrcana različitim Hajdukovim proizvodima, kao i sve više trgovina u Dalmaciji, no za iduće mjesece najavljuju se nove akcije.