Nakon što je propao posao izgradnje obalno-ophodnih brodova za potrebe Hrvatske ratne mornarice sa Brodosplitom, za posao se javno ponudio vlasnik drugog velikog hrvatskog brodogradilišta
Ovih dana u priču za gradnju ophodno-obalnih brodova za HV uključio se novi igrač. Radi se o Danku Končaru, vlasniku Brodotrogira, koji je održao posao gradnje brodova, te tvrtke Adria Docks, koja se bavi servisiranjem i remontom luksuznih jahti dužine do 150 metara. Končar za Večernji i Poslovni potvrđuje da je spreman prihvatiti posao dovršetka preostala tri vojna broda za MORH i kaže da je njegovo brodogradilište u Trogiru jedino koje to može realizirati jer je likvidno, ima kapaciteta i znanja, te kvalitetnih ljudi.
'To i nije tehnički zahtjevan posao, a Brodotrogir nakon velikih promjena kroz koje je prošao stabilizirao svoje poslovanje, već četiri godine posluje pozitivno i takav posao spreman je i sposoban odraditi', kaže Končar podsjećajući da je Brodotrogir radio i vojne brodove za Libiju.
Končar kaže kako su pripremili i pismo namjere o tome, koje će uskoro poslati Vladi RH i na Pantovčak, vrhovnom zapovjedniku OS RH, predsjedniku Zoranu Milanoviću. U MORH-u navode kako nije bilo još nikakvih kontakata s Dankom Končarom i da oni sada ne pregovaraju ni s kime oko nastavka gradnje, budući da je angažiran DORH koji najprije mora riješiti pravnu problematiku cijelog slučaja.
Čak je i ministar obrane Ivan Anušić spomenuo namjeru MORH-a da preuzme nedovršene brodove i dovrši ih u nekom drugom brodogradilištu u Hrvatskoj. Međutim, pitanje je pravne zavrzlame jer MORH smatra da su nedovršeni brodovi njegovo vlasništvo, jer je riječ o vojnim brodovima. Vlasnik Brodosplita Tomislav Debeljak se, međutim, prethodno bio već upisao kao vlasnik tih brodova, pa tvrdi da su oni njegovo vlasništvo i da MORH ne može tek tako ući u BSO, dio Brodosplita gdje se rade vojni brodovi, te odnijeti brodove nekom drugom izvođaču.