PREDSJEDNIK REFORMISTA

Čačić: Kolakušiću brojevi nisu jaka strana

30.11.2019 u 12:07

Bionic
Reading

Predsjednik Reformista Radimir Čačić u subotu je iz Varaždina odgovorio predsjedničkom kandidatu Mislavu Kolakušiću, koji je u petak izrazio sumnju u broj potpisa koji ta stranka prikupila za kandidaturu Zorana Milanovića, rekavši da Kolakušiću 'brojevi nisu jaka strana', a on 'iza svojih uvijek stoji'

Čačić i Narodna stranka – reformisti u ponedjeljak su u prostorijama SDP-a u Zagrebu predali više od 7.500 potpisa potpore predsjedničkoj kandidaturi Zorana Milanovića. Mislav Kolakušić u petak je Državnom izbornom povjerenstvu predao svoje potpise, a tada je, među ostalim, izjavio da sumnja u broj potpisa koji su prikupili Reformisti za Milanovića.

Predsjednik Reformista komentirao je Kolakušićevu izjavu kazavši da kod njega cijeni što 'barem izgleda da vjeruje u to što govori, bez obzira što govori'.

'Ako mene pitate, ja iskreno sumnjam da je itko ikada potpisao išta za njega', izjavio je Čačić i ustvrdio da Kolakušiću 'brojevi nisu jaka strana kad je desetak godina studirao pravo gdje nema matematike'.

  • +8
Predsjednički kandidat Mislav Kolakušić posjetio je građane Rijeke Izvor: Pixsell / Autor: Goran Kovacic/PIXSELL

'Kad ja iznesem neki broj - dobro je poznato u ovoj zemlji da ja iza tog broja stojim. Što se tiče njegovih brojeva i onih smiješnih 20-ak tisuća za kampanju u europskim izborima, DIP je već utvrdio da je bila financijska manipulacija jer nije prijavio sredstva udruge. Sklon je tome, a svatko po sebi sudi', izjavio je Čačić, koji je najavio sigurnu pobjedu Zorana Milanovića na sjeveru Hrvatske.

Predsjednik Reformista i varaždinski župan komentirao je i situaciju sa štrajkom učitelja rekavši da je najviše ispaštaju učenici.

'Potrebno je malo više ozbiljnosti svih strana koje sudjeluju u ovoj otužnoj i vrlo štetnoj po učenike situaciju kojoj svjedočimo zadnjih 36 dana', kazao je Čačić i prozvao Vladu zbog nesnalaženja u toj situaciju.

'S druge strane prilično visoka razina, u odnosu na interese učenika, neprepoznavanja stvarnih potreba u hrvatskom školstvu i od strane sindikata', dodao je Čačić zaključivši da su plaće jedan dio priče, a dostojanstvo drugi, dok se o neracionalnosti sustava i lošem ukupnom rezultatu hrvatskog sustava obrazovanja uopće ne govori, a trebalo bi.