MEDIJSKI NAVODI

Adria odbacuje bilo kakvu vezu s događajima u Podravci

  • Autor: Hina
  • Zadnja izmjena 23.10.2009 13:14
  • Objavljeno 23.10.2009 u 13:08
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Uprava zadarske riboprerađivačke tvrtke Adrije danas je odlučno odbacila medijske navode o umiješanosti te tvrtke u zbivanja u Podravci, istaknuvši da su to potvrdili i nalazi inspekcijskih organa koji su zadnja tri tjedna temeljito i kompletno istražili odnose Podravke i Adrie.

"Energično i s potpunom odgovornošću odlučno odbacujemo bilo kakvu pa i najmanju umiješanost ili sudjelovanje Adrije, njezinih zaposlenika, uprave i vlasnika oko zadnjih zbivanja u koprivničkoj Podravci", kaže se u priopćenju koje je potpisao direktor tvrtke Miodrag Lacić

"Podravka nije iz Adrije izvlačila nikakav novac, kako se navodi u članku jednih dnevnih novina, najprije iz razloga što od Adrijinih struktura nitko nije tražio novac, a nitko iz Adrije nije ni nudio. Nažalost, iz Adrije se nije ni mogao niti se može tako izvlačiti novac jer je svima poznato stanje u našoj riboprerađivačkoj industriji," stoji u današnjem priopćenju zadarske Adrije.

Pritom se ističe da je Adria najveća hrvatska riboprerađivačka tvrtka s više od 500 zaposlenih i po kapacitetima najveća tvrtka te vrste na Mediteranu. "Adria već osam godina uspješno surađuje s Podravkom pa stoga nije čudno što netko sada želi tu suradnju poljuljati i dovesti u pitanje", navodi se u priopćenju.

Zadarska Adria podsjeća da je s Podravkom sklopila ugovor o prodaji brenda "Eva" prvenstveno jer se došlo do zajedničkog zaključka o sinergiji hrvatskih dviju najvećih prehrambenih kompanija. "Znamo da je Podravka do sada nekoliko puta više uložila u marketing i razvoj distribucije brenda 'Eva' nego što je platila Adriji za tadašnju vrijednost marke", kaže se i napominje da Adria tada nije bila u stanju ulagati u razvoj toga brenda.

"Budući da je marka u vlasništvu Podravke, zar nije normalno i jedino poslovno ispravno u poslovnom svijetu da ista kompanija za proizvodnju svoga brenda pomaže oko nabave sirovine i repromaterijala", kaže se u priopćenju i ističe da se Adriji plaćala isključivo usluga, to jest izvršena proizvodnja.

"Udjel prometa Podravke u ukupnom prihodu Adrije u prošloj godini bio je manji od 40 posto, a Adria danas proizvodi i za mnogo drugih poznatih marki koje se prodaju na tržištima, razvija i vlastite brendove i palete proizvoda, te je izrasla u drugog po redu svjetskog proizvodača slane ribe", kaže se u priopćenju.

Pri kraju priopćenja Uprava Adrije navodi kako je normalno da je vodstvo Adrije između ostalog kontaktiralo i s ljudima koji su danas u središtu Podravkine afere, ali uvijek i isključivo poradi što kvalitetnijeg razvoja odnosa dviju tvrtki, s ciljem podizanja količine i vrijednosti prodaje marke "Eva". U zadarskoj Adriji nitko nije znao za neke druge planove Podravke, ako su oni zaista i postojali, navodi se u priopćenju, u kom se ističe kako je Adria "sigurna, poznavajući unutarnju snagu i moćnu organizaciju te kompanije, da Podravka nije upala u krizu poslovanja".

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi