OGLAŠAVANJE JE OUT

Web::Strategija 9

30.09.2010 u 14:12

Bionic
Reading

Oglašavanje prema svojoj definiciji nije više oblik na koji reagiraju potrošači. Zašto? Jer su potrošači postali imuni na oglašavanje. I što sada? Sva sreća da postoji internet. Jer danas je komunikacija IN. Interaktivna komunikacija s potrošačima. No kako, gdje i zašto? Saznajte na najposjećenijoj konferenciji za internetski marketing u Hrvatskoj, Web::Strategiji 9 - Oglašavanje je OUT!, koja će se održati 4. studenog u zagrebačkom Hypo EXPO centru

Teme kojima će se konferencija baviti su web oglašavanje (SEO, SMM PPC), interaktivni marketing i odnosi s javnošću (PR), s posebnim naglaskom na turizam.

Pod velom tajni priprema se novo okupljanje marketinških stručnjaka nezadovoljnih sujetnim oblicima komuniciranja u marketingu. Njihova želja za evolutivnim promjenama danas teško prohodnih kanalića konzervativnog oglašavanja utažit će svoju žeđ formiranjem marketinške sile novog kova. I vi i vaši poslovni partneri možete prisustvovati rođenju nove zvijezde! Ali samo ako na vrijeme osigurate  mjesto na najposjećenijoj marketinškoj konferenciji o internetskom marketingu s regionalnim značenjem, koju su mediji već nazvali kodnim imenom - WS9.

Zašto je za Web::Strategiju 9 odabran kodni naziv WS9? Možda zato što taj elegantni događaj pomiče granice marketinga kod nas, ali i u regiji, možda jer munjevito stvara nove vrijednosti (poput automobila Firebird WS9), možda jer stari i novi marketinški stručnjaci iz svijeta interneta dolaze čak i kradomice, a možda i zato jer skraćivanjem imena konferencije dobivamo tu kraticu. Odgovor potražite sami - između redaka. Organizatori vam tu mogu pomoći samo ako se prijavite još danas - po super povoljnoj cijeni ulaznice. Jer ulaznice su samo za WS9, samo za vas, samo u studenom i - nikad više. Propustite priliku i - zažalite!

Prijave su otvorene na službenoj web stranici konferencije http://www.webstrategija.com/09/prijava