NJEMAČKA I ITALIJA ZAJEDNO

Volkswagen otvoren spajanju s Fiatom, izjavio direktor VW-a

Matthias Müller, izvršni direktor Volkswagena

Matthias Müller, izvršni direktor Volkswagena

Izvor: Reuters / Autor: FABIAN BIMMER

Prilikom predstavljanja prošlogodišnjih poslovnih rezultata na godišnjoj konferenciji za medije Uprave tvrtke direktor Volkswagena Matthias Müller najavio je spremnost na suradnju s Fiatom

Matthias Müller, izvršni direktor Volkswagen Grupe prilikom predstavljanja prošlogodišnjih poslovnih rezultata na godišnjoj konferenciji za medije Uprave tvrtke najavio je spremnost na suradnju s Fiat-Chryslerom America, navodi Reuters. Sigurno je kako je jedan od razloga i nedavno spajanje PSA i Opela u drugog najvećeg proizvođača automobila u Europi odnosno snažnija konkurencija i činjenica da će se repovi Dieselgate skandala Volkswagena vući još dugo.

Šef FCA Sergio Marchionne naglasio je prošlog tjedna kako bi pripajanje Opela PSA moglo dovesti do bliže suradnje VW-a i FCA, što su Nijemci odmah odbacili. Međutim, Reuters prenosi kako čelnik VW Grupe sada ima drugačije stavove. ‘Sada smo otvoreniji opciji spajanja s drugim tvrtkama nego što je to bilo prije’, naveo je Müller i odmah se ogradio rekavši da ’Ne misli konkretno na FCA’.

Sergio Marchionne, izvršni direktor FCA koncerna

Sergio Marchionne, izvršni direktor FCA koncerna

Izvor: Reuters / Autor: Tony Gentile

Ipak, također je naveo kako bi bilo ‘od pomoći da gospodin Marchionne prenese svoje stavove i njemu, a ne samo novinarima’, piše Reuters. Poznato je kako Sergio Marchionne već dulje vremena traži korporaciju s kojom bi udružio snage i smanjio troškove, ali i kako je Volkswagen jedno vrijeme bio zainteresiran za kupnju Alfa Romea, a ni Ferrari im nije mrzak. Ako bi do spajanja slučajno i došlo, ključno je pitanje što bi na europskom, zasad još uvijek najvećem svjetskom tržištu automobila bilo s brandovima Fiat, Seat i Škoda, koji su jedni drugima konkurencija.

Izjava izvršnog direktora Volkswagena Matthiasa Müllera

Autor: CNBC

Također je upitno kakav bi u cijeloj priči bio odnos Ferrarija-Maseratija i mogućeg VW-FCA koncerna, te tko bi i kako kontrolirao Alfa Romeo, tvrtku koja je konačno krenula na put oporavka. U Americi bi VW-u koristila razgranata Chryslerova mreža, dok bi Fiat u Aziji profitirao kroz partnerstvo s VW-om, koji je na tom kontinentu snažnije prisutan.

Inače, Volkswagen je prošle godine ostvario profit od 1,9 milijardi eura, što je čak 10 posto manje nego tijekom 2015. Takav je pad, naravno, posljedica troškova izdataka vezanih uz Dieselgate skandal. 

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!