REBRANDING

Taxify postaje Bolt i kreće u širenje poslovanja

07.03.2019 u 10:06

Bionic
Reading

Estonska tvrtka čija je vrijednost procijenjena na milijardu američkih dolara ne namjerava se zaustaviti samo na korištenju privatnih vozila

Estonska tvrtka Taxify promijenila je ime u Bolt. Platforma za prijevoz na zahtjev u koju su, između ostalih, uložili kineski Didi i njemački Daimler preuzela je naziv kojeg je dosad koristila za svoj novi servis putem kojeg nudi električne skutere kako bi naglasila iskorak u nove segmente poslovanja, izvan domene korištenja privatnih vozila.

Do promjene dolazi u trenutku kad počinju pregovore o novoj rundi financiranja. U svibnju prošle godine prikupili su 175 milijuna američkih dolara, što je procijenjenu vrijednost tvrtke postavilo na milijardu američkih dolara.

TEHNO preporuke

Kako brže napuniti smartfon? Evo četiri savjeta

Pogledaj galeriju

Suosnivač i glavni izvršni direktor Bolta Markus Villig očekuje kako će u drugoj rundi postići višu razinu tržišne valuacije, piše Tech Crunch. U godinu dana su broj korisnika povećali s deset na 25 milijuna i poslovanje proširili s 25 na 30 država. Kod nas posluju na području Zagreba od kraja studenog prošle godine.

Naziv Bolt (munja na hrvatskom) trebao bi sugerirati ne samo brzinu već i električnu energiju, na koju će se u budućnosti sve više oslanjati. No, ujedno je riječ i o odmaku od povezivanja s taksi službom. Osim skutera, namjeravaju uskoro dodati i druge načine prijevoza, kao i poveznice na javni prijevoz. Time će se približiti višemodalnom pristupu nalik onome kakav koristi CityMapper.

Za razliku od Ubera, u kojem su se oslonili na strategiju agresivnog širenja i ulaganja, u Boltu nastoje izvući maksimum iz činjenice da ne stižu prvi na novo tržište. Prema Villigovim riječima, ostvaruju milijardu USD prihoda godišnje i drže troškove pod kontrolom.

Vozači i putnici ne bi trebali osjetiti promjenu naziva. Obavijest im je već poslana e-poštom, a aplikacija koju su preuzeli sama će promijeniti ime u Bolt.