NEDODIRLJIVI KRALJ

Svijet se vrti oko Facebooka

13.09.2011 u 11:43

Bionic
Reading

Vrijedni Nielsenovi analitičari potvrdili su ono što svi znamo, samo odbijamo priznati - Facebook ždere više vremena nego bilo što drugo

U svom novom izvješću o društvenim medijima otkrili su kako su Amerikanci tijekom svibnja ove godine proveli 53 milijarde minuta na najpopularnijoj svjetskoj društvenoj mreži, piše CNET.

Ipak, gledano prema korištenju društvenih mreža po korisniku, nisu svjetski rekorderi - gledaju u leđa Australcima, koji na njih potroše više od sedam sati mjesečno. Skoro cijeli radni dan.

To je više nego što su potrošili na slušanje radio streaming servisa Pandora - 1,8 milijardi sati tijekom zadnjeg kvartala - a vrlo je blizu količini vremena koje su igrači proveli na Microsoftovu servisu Xbox Live (oko milijardu sati mjesečno).

S time da su u Microsoftovu brojku uključeni i inozemni igrači, pa omjer snaga u SAD-u ide u prilog najvećem lajkalištu na svijetu.

Statistike još kažu da Amerikanci provode 23 posto svog online vremena na društvenim mrežama i blogovima, dvostruko i kusur više nego na drugoplasiranim igrama (10 posto).

Facebook također dominira bežičnom scenom - njegova je mobilna publika četiri puta brojnija od drugoplasiranog Twittera.

Iznenađenje je priredio Yahoo, koji je uspio ugrabiti drugo mjesto, potukavši Google, AOL Media Network, MSN/Live/Bing, YouTube i eBay.

Facebook je trenutno nedodirljivi gospodar društvenih medija u SAD-u, no pojavljuju se i nove zvijezde u usponu.

Tumblr je, primjerice, utrostručio svoju publiku tijekom prošle godine i zauzeo osmo mjesto u kategoriji blogova i društvenih mreža.