TAJNE INTERNETA

Sve što trebate znati o turizmu saznat ćete na ovoj konferenciji

03.03.2014 u 15:55

Bionic
Reading

Kako privući turiste da naprave online booking upravo na Vašoj stranici? Što pri tome razlikuje Britanca, Francuza ili Skandinavca? Koje su njihove želje i potrebe i što im neophodno trebate omogućiti? Na koji način komunicirati s njima?

Prodaja luksuznog smještaja putem digitalnih kanala uvelike odstupa od prodaje ostalih vrsta smještaja. Gosti vjeruju dokazanim sustavima i dokazanim brendovima.


Kako ih privući da naprave online booking upravo na Vašoj stranici? Što pri tome razlikuje Britanca, Francuza ili Skandinavca? Koje su njihove želje i potrebe i što im neophodno trebate omogućiti? Na koji način komunicirati s njima?

Konferencija o internetskom marketingu Weboo 100 posto Turizam održava se vrlo uskoro, 13. ožujka u Zagrebu, a iz svog bogatog programa izdvaja predavanje na temu luksuznog turizma u Hrvatskoj o kojemu će govoriti Dino Oreški, menadžer digitalnog marketinga u Radisson blu Resort & Spa u Dubrovačkim Vrtovima Sunca i u Hotelu Šipan. U svojoj je karijeri radio kampanje iz gotovo svih industrijskih grana, ali mu je najveća strast turizam, gdje bilježi najbolje rezultate.

Sadržaj predavanja

Uz ponajbolje predavače orjentirane prema turističkoj promociji kroz web kao moćan alat, predavanja će sadržavati i sljedeće teme:
Kako događaj koji traje svega nekoliko dana održati na životu i visoko na ljestvici tijekom cijele godine - Špancirfest - misija širenja dobrih festivalskih emocija po webosferi.

Pitate se jeste li talent za turizam - predavanje koje pokazuje današnje trendove zapošljavanja, pomaže pronaći najbolje zaposlenike te savjetuje kako to rade velike organizacije.

Kako biti konkurentniji uz XML integracije s dobavljačima turističkih proizvoda? Obogaćivanjem svoje ponude, turističke agencije i turoperatori nude kupcu dodanu vrijednost, zadržavaju ga dugoročno te grade lojalni međusobni odnos. Saznajte kako izgleda integracija, koliko dugo traje i koje preduvjete je potrebno zadovoljiti.

Navodimo i ostale najzanimljivije teme konferencije

Jeftini ili besplati alati za uspjeh
Komentari gostiju na webu
Želite li turiste iz Rusije?
Najprofitabilnije opcije online marketinga za turističke tvrtke
Kako turisti odabiru destinaciju?


Sudjelujte na cjelodnevnim edukativnim predavanjima u sklopu konferencije Weboo 100 posto Turizam kao sudionik ili izlagač prijavom te uživajte 13. ožujka od 9 do 17 sati i osvojite brojne nagrade među kojima dijelimo i ulaznice za sajam Web::Industrija - Carstvo privlačnog sadržaja te seminare s Web Marketing Akademije

14. ožujka nastavljamo uz tri stručne edukacije

Kako iskoristiti internet za viralnu kampanju turističke destinacije?
Promocije na booking servisima
Google AdWords - Google Analytics Turizam

Edukacije drugog dana ograničene su brojem polaznika te je moguće prijaviti se još samo nekoliko dana.

Organizacijski sponzori konferencije: Web Marketing Akademija, Imperito, Meblo, Euroart93, Mario Radaković, Web::Edukacija, Zrinka Tolno, Marketing Odjel, Hypo centar, Znatko

Medijski pokrovitelji: Monitor, T-portal, Posao.hr, Alba, CISEx, Poslovni turizam, Idemvan.hr, Etalent.hr, InMeGo, Infotrend, Forum.hr, Zagrebonline.hr, EducirajMe.com, Profitiraj.hr, She.hr