STIGAO JE WATCH

Sad znamo čime se Facebook planira obračunati s Amazonom i Netflixom

10.08.2017 u 10:08

Bionic
Reading

Najveća društvena mreža svijeta ponudila je Watch, novu platformu za gledanje video zapisa za koju priprema sve više originalnog sadržaja

Nova platforma za Facebookove aplikacije za mobitele, stolna računala i televizore Watch trebala bi tijekom ovog tjedna početi biti dostupnom ograničenom broju korisnika u Sjedinjenim Državama, a uskoro bi se trebala proširiti i dalje.

Watch bi trebala biti strukturiranija inačica video taba kojeg je Facebook ponudio prošle godine, a koja će nam predlagati što gledati temeljem onog što naši prijatelji i šira zajednica rado gledaju. 

Moći ćemo, između ostalog, naći rubrike kao što su Most Talked About, u kojoj su emisije o kojima se najviše razgovara, What’s Making People Laugh za sadržaj koji je pobrao najviše nasmijanih emotikona te What Friends Are Watching za pregled što naši kontakti na Facebooku gledaju i prate. 

Stiže i novi sadržaj

Olakšano je dodavanje komentara jer u Facebooku smatraju kako su "komentari i reakcije na video često sastavnim dijelom iskustva koliko i sam video".

To znači kako ćemo, ako to poželimo, moći pratiti komentare u stvarnom vremenu i povezati se s drugim gledateljima tijekom trajanja emitiranja ili se uključiti u posebnu grupu za televizijski sadržaj koji gledamo.

Originalna produkcija TV sadržaja uključit će emisije National Geographica posvećene safariju, šaljivi kulinarski show, emisija u kojoj će Mike Rowe nagrađivati ljude zbog velikih postignuća za zajednicu i prijenos ženske nacionalne košarkaške lige, kao i prijenos bejzbola.

Iako surađuju s velikim medijskim partnerima, u Facebooku pozivaju nezavisne tvorce video i TV sadržaja na suradnju. Zauzvrat nude pristup publici, izgradnju zajednice i zaradu.