nasa objavila

• Zadnja izmjena 10.03.2020 13:06
  • Objavljeno 10.03.2020 u 13:06
tportal

Izvor: NASA / Autor: Roman Ponča

Fotografija prikazuje središnji dio galaksije Mliječni put kako se proteže u luku pri vrhu, dok je Veliki Magellanov oblak (satelitska galaksija koja prati Mliječni put) vidljiva u gornjem lijevom kutu

Američka svemirska agencija NASA objavila je kao astronomsku fotografiju dana snimku fotografa Romana Ponče iz Čilea.

Fotografija, nastala prošle godine, prikazuje Mliječni put i zodijačko svjetlo, tok prašine koji kruži oko Sunca. Tu je pojavu lako vidjeti netom prije izlaska ili odmah nakon zalaska Sunca. Nije još poznato kako je nastala, ali se pretpostavlja kako je posljedica sudara asteroida i repova kometa.

SLIKE SVEMIRA

NASA je ugasila teleskop Spitzer: Pogledajte neke od njegovih najljepših fotografija

12

Fotografija je nastala spajanjem više od 30 ekspozicija u srpnju 2019. godine u La Sereni u planinama Čilea. Vidljiv je središnji dio galaksije Mliječni put kako se proteže u luku pri vrhu, dok je Veliki Magellanov oblak (satelitska galaksija koja prati Mliječni put) u gornjem lijevom kutu.

U NASA-i su ove godine već bili objavili jednu fotografiju Mliječnog puta - u siječnju je to bila fotografija koja prikazuje našu galaksiju iznad nacionalnog parka Yellowstone u američkoj saveznoj državi Wyoming.

tportal

Izvor: NASA / Autor: Lori Jacobs

Na njoj para koja se podiže iz toplih izvora, zagrijanih komorama magme duboko ispod površine, zamagljuje Jupiter koji se zbog toga čini neobično velikim. U pozadini je Mliječna staza, osvijetljena milijardama zvijezda, piše Mirror.