KAŽE PWC

Ovo je 'osam ključnih tehnologija' kojima bi se trebala pozabaviti poduzeća

  • Autor: J.D.
  • Zadnja izmjena 02.08.2016 12:53
  • Objavljeno 02.08.2016 u 12:53
Virtualna stvarnost

Virtualna stvarnost

Izvor: Profimedia / Autor: ...

Novo PwC-ovo izvješće 'Tech Breakthroughs megatrend' otkriva osam ključnih tehnologija, za koje ova kompanija smatra da će u bliskoj budućnosti imati najveći utjecaj na poduzeća diljem svijeta

U izvješću je PwC analizirao više od 150 tehnologija na globalnoj razini i razvio metodologiju za određivanje onih koje su najvažnije za pojedina poduzeća i cijele sektore.

To su: umjetna inteligencija, internet stvari (IoT), digitalno proširena stvarnost (AR), roboti, Blockchain, Virtualna stvarnost (VR), bespilotne letjelice i 3D ispis.


'Većina je poduzeća postavila temelje za nove tehnologije, ulažući u područja kao što su društveni mediji, mobilne usluge, analitika i oblak', rekla je Vicki Huff Eckert, globalna voditeljica za usluge novim sektorima. 'Sada je vrijeme da izvršni direktori sagledaju širu sliku naprednijih tehnologija koje će imati veći utjecaj na poslovanje.'

PwC smatra da će osam ključnih tehnologija uzdrmati poslovne modele poduzeća, ali na pozitivan i prilično izazovan način. Megatrend novih tehnologija u svim će sektorima i regijama utjecati na strategiju, angažiranost kupaca, poslovanje i usklađenost. To će natjerati rukovodeće timove da pronađu djelotvorne odgovore na tri temeljna pitanja:

- Imamo li održivu inovacijsku strategiju i proces?
- Jesmo li kvantificirali utjecaj novih tehnologija? Ako nismo, kako to možemo učiniti i koliko brzo?
- Imamo li akcijski plan za nove tehnologije? Ako da, ažuriramo li ga redovito?

Prema PwC-ovom izvješću izvršni direktori ne bi se trebali odnositi prema osam ključnih tehnologija kao prema kontrolnom popisu kojeg treba delegirati izvršnom informacijskom direktoru (CIO) ili izvršnom direktoru za tehnologije (CTO). Umjesto toga istraživanje i kvantificiranje novih tehnologija te izrada planova za njih trebali bi biti temeljni dio korporativne strategije poduzeća.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!