ANA PAUZAR USUSRET HACK IT-U:

'Od timova ne tražimo puno, samo dobru ideju koja pripada komunikaciji budućnosti'

14.09.2017 u 15:13

Bionic
Reading

Sam projekt Hack it! hackathona nastao je kao neka vrsta startupa unutar samo HT-a, okupivši hrpu entuzijasta koji žele pronaći rješenje za komunikaciju budućnosti. Prijaviti se možete do 8. listopada, a detalje otkriva voditeljica projekta Ana Pauzar

Na drugi hackathon Hrvatskog Telekoma - Hack it!, prijaviti se možete do nedjelje 8. listopada. Od vas se očekuje 24 sata hakiranja, kreativnosti i inovacija uz pomoć vrhunskih stručnjaka.

Najbolje rješenje osvaja nagradu u iznosu od 30 tisuća kuna, mogućnost realizacije svoje ideje u sklopu hub:raum startup akceleratora Deutsche Telekoma te druge nagrade partnera, no na tome ne staje. O tome nam je više ispričala voditeljica projketa Hack it! Ana Pauzar.

Na hackathonu nije samo bitno pobijediti, nego i ono što slijedi. Pokazao je to i prošlogodišnji pobjednik tim Maggie novim suradnjama i poslovima?

Tako je, Hack it! nam je svima jako važan projekt, u koji ulažemo puno truda i vremena, što iz naše perspektive jedne od vodećih tehnoloških kompanija na tržištu nema smisla raditi isključivo radi dvodnevne zabave. Nemojte me krivo shvatiti – zabava je bitna u cijeloj priči, ali priča je puno šira od toga jer timovima nastavljamo pomagati u realizaciji njihovih ideja. Upravo tu imamo veliku potporu hub:rauma, startup akceleratora Deutsche Telekoma, koji ulaže u inovativne mlade startupove kako bi se ideje zaista i realizirale na međunarodnom tržištu.

Tako je prošlogodišnji pobjednički tim Maggie za svoju ideju komunikacijskog asistenta, osim novčane nagrade i naravno slave, sada jedan od šest odabranih startupova za sudjelovanje u WARP 'Future of Communication' programu, čiji su partneri hub:raum, DT i Nokia. Aplikacija je u fazi razvoja, tako da se veselim da bi uskoro mogla imati svog vlastitog komunikacijskog asistent. To bi mi puno olakšalo svakodnevni posao.

Na čemu je naglasak ove godine, što ćete tražiti od timova?

Krovni naglasak je uvijek na inovacijama u komunikaciji. Ovogodišnja tema je immersive communication, što obuhvaća virtualnu i proširenu stvarnost, holograme i umjetnu inteligenciju. HT-ov Hack it! se kompleksnošću postavljene teme i snažnom konkurencijom već prve godine pokazao kao jedan od najzahtjevnijih hackathona u regiji. Sretni smo što nam je ove godine poseban partner Microsoft, čiji će stručnjaci biti mentori sudionicima, a na događaju će predstaviti i svoja tehnološka rješenja.

Prošlogodišnji Hack it! event

Prijaviti se mogu gotovi timovi ili pojedinci. Kako je cilj da u 24 sata predstave 'gotovo rješenje', bitna nam je da su u svakom timu raspoređena marketinška, business, programerska i dizajnerska znanja, tako da ćemo pojedince raspoređivati po timovima po tom principu. Od timova ne tražimo puno, samo dobru ideju za koju je jasno da pripada komunikaciji budućnosti

Ima li već prijava?

Prijave svakodnevno stižu, a posebno nas veseli činjenica da interes za naš hackathon stiže i iz okolnih zemalja. Prijave traju do 8. listopada.

Što biste savjetovali sudionicima ovogodišnjeg događaja?

Dođite spremni za hakiranje, puno rada i naravno zabave. Naš savjet je da razmislite o konceptu, odnosno ideji  prije nego što krene sami Hack it! Iako početak izrade rješenja nije dozvoljen prije početka hackathona, pomaže vam da dođete s okvirnom idejom što ćete raditi – je li to komunikacija putem VR-a ili AR-a ili nešto treće. Dođite spremni sa svim gadgetima ili headsetovima koji vam mogu pomoći za razvoj, i naravno punjačima! Imat ćemo i opušteni meetup prije hackathona, kako bi se sudionici i mentori upoznali i opustili uz piće i hranu 'before getting down to business'.

Autor: HT

Na samom hackathonu, probajte pronaći pravu ravnotežu između hakiranja, red bulla, kave i odmora po potrebi u zasebnoj sobi koju ćemo urediti posebno za chillanje.

Po čemu je ova priča posebna?

Posebna je jer se ideja o organizaciji vlastitog hackathona prošle godine rodila kao svojevrsni startup unutar samog Hrvatskog Telekoma. Nekoliko nas iz različitih odjela se okupilo oko jedne ideje koju smo odlučili realizirati najbolje što možemo s ograničenim budžetom i vremenom. Preuredili smo čitav prostor, organizirali međunarodne mentore, dobili podršku sponzora i vodstva naše kompanije – kada je počelo stizati veliki broj prijava, shvatili smo da smo ljudima pružili nešto što im je nedostajalo i povratne reakcije sudionika su bile odlične. Naravno, najviše nas veseli što timovima dajemo mogućnost da zaista realiziraju svoje ideje čak na međunarodnom tržištu. Zato pozivam sve da se prijave i ove godine.