ŽIVJELE BABE, ŽIVJELI KOLAČI!

Nova atraktivna ponuda iz radionice Iskona

07.03.2014 u 15:33

Bionic
Reading

U novoj sezoni serijala 'Ne daj babi s kolačima da prođe' Iskon ovog proljeća nudi najbolje pakete interneta, telefona i televizije. Popularni Trio paketi sada su novim korisnicima, i svim postojećim koji žele nadograditi uslugu, dostupni po cijeni od jedne kune za prva tri mjeseca korištenja. Duo paketi (kombinacija internet-telefon, internet-televizija ili telefon-televizija) dolaze uz 50% popusta na prve tri mjesečne naknade. Promotivnu ponudu mogu iskoristiti privatni korisnici, male tvrtke i obrti do 6. svibnja ove godine

Iskonovi Trio paketi sadrže bežični flat internet, Iskon TV s najboljim izborom kanala već u osnovnom paketu te fiksne telefonske minute uključene u naknadu. Tu su i brojne dodatne opcije poput Iskon.TV Playera, društvene komponente Iskon.TV-a (preporuke emisija, poklanjanje filmova prijateljima, praćenje servisa Facebook i YouTube...) te Iskon.Snimalice koja svojim mogućnostima daje novu dimenziju televizijskom iskustvu.

Pod sloganom 'Živjele babe! Živjeli kolači!' snimljen je i novi duhoviti reklamni spot u kojem doajenka hrvatskog glumišta Dara Vukić drži motivacijski govor bakama koje se spremaju na juriš s najboljom ponudom interneta, telefona i televizije.

'Baba s kolačima je krajem prošle godine postigla izvanredne rezultate i postala jedna od onih reklama koja se gledateljima urezala u pamćenje. U novom spotu zato otkrivamo kako se naše bake spremaju u novi pohod s najboljom ponudom iz Iskona. To radimo na duhovit način inspirirani vojničkim filmovima, Gospodarima prstenova i svim onim motivacijskim govorima koje treneri drže svojim momčadima u američkim komedijama. Predstavljajući novu ponudu ostajemo vjerni specifičnom tone of voice-u i nastavljamo zabavljati gledatelje koji su odlično prihvatili našu interpretaciju poznate narodne uzrečice', pojasnila je Zrinka Topalušić Paleka, voditeljica marketinga Iskona.

Reklamni spot je nastao pod kreativnim vodstvom Jakova Vilovića iz agencije Utorak i u režiji poznatog Miše Terzića, koji se odlično zabavio na setu uz 25 baba – statistica, od kojih je većina ulogu dobila na castingu u zagrebačkom Domu umirovljenika Maksimir. Na licu mjesta zato su uz salve smijeha spontano nastali i dodatni video-materijali koje ćemo tek vidjeti, kao i 'Director's cut' reklamnog spota koji će nam otkriti gdje se točno okupljaju i kako slatke telekomunikacijske ponude miješaju simpatične uniformirane babe s kolačima.