WEB::STRATEGIJA 8

Istinom do kupca ili kako poslovati uz pomoć interneta?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 07.06.2010 10:56
  • Objavljeno 07.06.2010 u 10:18
ws8-pic01

ws8-pic01

Izvor: Promo fotografije / Autor: web strategija

Kako surađivati s kupcima, naučite na nadolazećoj najvećoj konferenciji o web trgovini pod nazivom Web::Strategija 8 - Istinom do kupca, koja će se održati 17. lipnja 2010. u najvećem konferencijskom centru Hypo EXPO XXI u Zagrebu. 18. lipnja u VMD zgradi. Zainteresirane sudionike očekuje i specijalizirana Web Business radionica gdje će polaznici naučiti ključne elemente za web poslovanje od koncepta web stranice, preko savjeta kako pravilno upravljati sadržajem do metoda uspješne web promocije

Na Web::Strategiji 8 predaju poznati predavači iz web poslovanja: Hrvoje Prpić (HGspot), Hrvoje Bujas (GoHome), Goran Peuc (Nivas), Jeff Treichel i Martina Usmiani (Kolektiva), Ines Lisak Pavlović (Raiffeisenbank Austria), Marko Radelić (logIT), Vatroslav Škare (Ekonomski fakultet u Zagrebu), Domagoj Cerovac (Večernji shop) te drugi stručnjaci.

Osim edukacije i dodjele nagrada, očekuju vas simulacije trkaćih automobila agencije Bogadura i razne nagradne igre i bogate nagrade, njihov Cash box, nasmiješene hostese i mnogo drugih iznenađenja.

Pratite informacije oko konferencije i na društvenim medijima (WS@FacebookWS@Twitter) te se slobodno uključite u komentiranje! Naša poznata tviterašica i community managerAna Balentović vodi društvenu marketinšku kampanju Web::Strategije 8.

Organizatori zahvaljuju zlatnom sponzoru Web::Strategije KupiMe.hr, najbrže rastućem komercijalnom fun pageu u Hrvatskoj, srebrnim sponzorima - Raiffeisen banka i njihov projekt eToMiTreba, zatim tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, tvrtke Profil.hr powered by Trikoder, tvrtka LogIT internetske usluge, odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting, Zagrebačka škola ekonomije i managementa - ZŠEM i PLIVA

Također, konferencija je sponzorirana od strane sljedećih zlatnih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, Net.hr, Poslovni.hr; časopis VIDI, BIZ direkt, ETARGET kontekstualna mreža i Poslovni dnevnik te od sljedećih organizacijskih partnera: Hypo EXPO XXI, Considero, Bogadura, Timgraf media, Ožujsko pivo, Dizzy, Nova Noa, Toplice Sveti Martin - Spa&Golf resort, Komponenta, Racunalo.com i MMV Auris Music.

Još samo nekoliko dana prodaja kotizacija za konferenciju!

Obavještavamo Vas da sada vrijedi kasna cijena kotizacije u iznosu od 1.230 kuna (PDV uračunat), no preostalo je samo oko 20 posto slobodnih mjesta, s toga iskoristite priliku još danas i prijavite se za Web::Strategiju 8 već sada putem online prijave

Vidimo se!

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi