GNJAVIT ĆE NAS I NA TV-U

Imate Samsungov TV? Očekujte da će vam iskočiti oglas

22.01.2014 u 08:31

Bionic
Reading

Samsungov umreženi Smart TV neće samo prikazivati filmove i puštati glazbu s interneta. Južnokorejci eksperimentiraju i s prikazivanjem oglasa. S Yahooa, za početak

Prvi koji je privukao pozornost javnosti zabilježen je tijekom prošlog tjedna. Uočio ga je novinar David Chartier dok je gledao svoj Apple TV (što je neobično samo po sebi, ali nije presudno bitno za ovu priču).

To mu se, razumljivo, nije svidjelo pa se dao u potragu za načinom kako se riješiti napasti. Ispostavilo se kako je morao kopati prilično duboko po Samsungovoj trgovini s aplikacijama dok nije našao nešto što se zove SyncPlus, a što je aplikacija koja onemogućuje prikaz oglasa koji na televizoru iskaču kao kad surfate po sumnjivim dijelovima interneta.

Nije da mi išta znamo o tome iz osobnog iskustva, je l' te, već su nam tako rekli bolje upućeni.

Bilo kako bilo, praksa ostavljanja oglasa automatski uključenih (pa nek' se mučimo tražeći kako ih isključiti) i nije baš kul, dragi Samsunže.

Samsung, doduše, nije jedini - i Panasonic na svojim pametnim televizorima prikazuje bannere koje treba isključiti u meniju ako ih ne želite gledati.

Korporacija se oglasila na upit Business Insidera vezan uz Chartierov problem. Naveli su kako je riječ o eksperimentu koji je dio partnerstva s Yahooom. U budućnosti će oglasi biti opcija koju ćete moći odabrati, kažu, ali zasad ih treba isključiti.

Isključiti ih možete povlačenjem prsta prema gore po daljinskom upravljaču osjetljivom na dodir kako biste označili odgovarajući prozorčić i onda kliknuli na njega i odznačili.

Ako želite isključiti Yahoo Broadcast Interactivity, trebate prvo izaći iz Smart Huba, na daljinskom pritisnuti Menu, doći do Smart Hub > Terms & Policy > Yahoo Privacy Policy, pronaći 'I disagree with the Yahoo Privacy Notice.' i odabrati odgovarajuću opciju.