OŠTRIJA PRAVILA

Facebook je uveo još jednu promjenu za aplikacije

  • Autor: Damir Rukavina
  • Zadnja izmjena 25.04.2018 12:47
  • Objavljeno 25.04.2018 u 12:47
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: NN

Kako bi ponovno ulio povjerenje hrpi razočaranih korisnika, Facebook je uveo oštre mjere kontrole nad automatiziranim objavama na koje su aplikacije dosad imale pravo

Koliko ste puta koristili Facebook za logiranje u aplikaciju samo da biste nakon par dana počeli dobivati prigovore prijatelja da neka igra ili aplikacija vaš zid puni smećem. Facebook ovome uskoro planira stati na kraj u cijelosti ugasivši opciju objave na korisničkim profilima - značajki koja je bila dio uigrane prakse već jedanaest godina.

privatnost na udaru

Facebook nije jedini koji vas prati. Donosimo pet alata za zaštitu

Pogledaj galeriju
6

Nova pravila...po drugi put u travnju

Ako ste developer i sada radite na aplikaciji, Facebook će vam automatski braniti objave, a ako imate već izbačenu aplikaciju imate vremena promijeniti je do 1. kolovoza nakon čega slijedi potpuna blokada. Kako bi spriječio havariju, Facebook sve developere potiče da u aplikacije uvode gumb za dijeljenje koji će korisnici moći tapnuti dobrovoljno, piše Business Insider.

  • +19
  • +16

Mark Zuckerberg – saslušanje

Izvor: Pixsell / Autor: Douliery Olivier/ABACA/PIXSELL

Facebook je pored ove promjene objavio i remont svoje developerske platforme. Konkretno, smanjit će se broj aplikacija koje na Facebooku objavljuju prijenos uživo. Od sada će to moći, naime, raditi samo neke od njih što znači da kompanija jednim potezom velik broj vanjskih aplikacija šalje na remont ili na smetlište.

Developerima se ovo zasigurno neće svidjeti.

Ruka pomirenja

Kako bi umanjio štetu, Facebook nastoji održati pozitivni stav prema razvojnim timovima na koje ove promjene utječu. Kompanija je pripremila formular koji će developeri moći ispuniti ako osjećaju da su promjene 'nanijele štetu njihovom biznisu ili usluzi te ako trebate hitnu pomoć'.

Više o promjenama možete pronaći u službenom blogu Facebooka.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!