NAJAGRESIVNIJI DOSAD

Facebook će nas i u Messengeru gnjaviti oglasima

20.02.2016 u 08:29

Bionic
Reading

Procurio je dokument kojeg je Facebook uputio nekim od svojih najvećih oglašivača, a koji otkriva kako oglasi u Messengeru kreću tijekom drugog ovogodišnjeg tromjesječja

Prema navodima iz dokumenta za kojeg Tech Crunch tvrdi kako je autentičan, tvrtke će moći slati oglase ljudima koji su im se već obratili putem Messengera. Stoga iz Facebooka oglašivačima preporučuju da počnu poticati kupce na interakciju Messengerom.

Ujedno su i potiho upogonili skraćeni URL fb.com/msg/ koji odmah otvara razgovor s tvrtkom. Facebook je potvrdio postojanje te poveznice.

Kako bi ta poveznica trebala funkcionirati? Evo primjera: kad bi kliknuli na fb.com/msg/tportal, otvorio bi se prozor za razgovor s predstavnicima vašeg omiljenog odredišta za vijesti online, bilo na aplikaciji za Messenger, bilo na aplikacijama za Facebook.

Kad tvrtke dosegnu stupanj odgovora od 90 posto u 24 sata tijekom tjedan dana, njihov URL postat će pretraživ na Facebooku. Ukratko, to bi trebao postati 0800 broj nove generacije.


Nije jasno kako bi oglasi trebali izgledati. No, prema navodima iz dokumenta, trebali bi se nadovezati na dotadašnji razgovor i kupca obavijestiti o rasprodaji i promotivnim akcijama, najaviti lansiranje proizvoda, ponuditi novi video i druge sadržaje...

Messenger je jedan od Facebookovih najpopularnijih i najbrže rastućih proizvoda, s 800 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Dosad nije bio izravno monetiziran, u skladu sa stavom Marka Zuckerberga iz 2014. godine, kada je rekao kako ne smatra da su oglasi dobar način monetizacije aplikacija za razmjenu poruka.

To će se, čini se, uskoro promijeniti. Pritom Facebook nije jedini koji pokušava otvoriti kanale za izravno oglašavanje izmeću oglašivača i korisnika - na tome radi i Twitter.

Tijekom konferencije F8 u ožujku prošle godine najavili su program Businesses On Messenger, koji omogućava primanje računa za e-trgovinu i razgovor s korisničkom podrškom, a omogućili su tvrtkama i integraciju alata vanjskih dobavljača, kao pto su Zendesk i Conversocial.

Više:Tech Crunch