WEBOO 2015

Dodijeljene su prestižne Masterweb nagrade!

20.03.2015 u 10:43

Bionic
Reading

U sklopu ovogodišnje konferencije 'Weboo 2015 - Dan Internetskog Marketinga (D.I.M.)', koja se održala u The Movie Pubu u četvrtak 19. ožujka, uživo su dodijeljene nagrade 'Masterweb 2015' za tri kategorije. Riječ je o najboljem internetskom bankarstvu, najboljoj foto-galeriji te najboljem servisu za online prodaju ulaznica

Kako stoji u priopćenju s konferencije, Masterweb je nagrada koja predstavlja priznanje struke, i to jedino ovog tipa koje se dodjeljuje u Republici Hrvatskoj. Podršku kroz sponzorstvo je dao Avalon, s paketima za svih devet dobitnika.

Sami finalisti su odabrani na temelju zadovoljavanja osnovnih uvjeta prema odluci organizatora, a konačnu odluku o pobjednicima u tri kategorije donio je sam žiri, kojeg čini profesionalni tim od devet osoba: Marina Obšivač, Emanuel Blagonić, Saša Stanković, Marko Radelić, Matija Gračanin, Dražen Tomić, Goran Čandrlić, Zorin Radovančević i Siniša Randić.


Najbolje Internet bankarstvo - u ovoj su kategoriji pobjednički okus odnijeli:

1. Privredna Banka Zagreb (PBZ)
2. Raiffeisen Bank Austria (RBA)
3. Zagrebačka banka (ZABA)

'Očito je da je za TOP 3 borba je bila 'bit' na 'bit' bez obzira na, ipak, dosta velike razlike u ocjenama. Neke od banaka posljednjih godina intenzivnije razvijaju mobilna rješenja, neke intenzivnije internetska, dakle kroz browser, a ne mobilne aplikacije i stoga je možda baš u tome i problem. Trebalo bi paralelno razvijati oba rješenja jer u konačnici banka dobiva zadovoljnijeg korisnika, upravo onog koji banci za svoje poslove može pristupiti online', rekao je stručni žiri.

Najbolja foto-galerija - nepobjedivi sa svojim foto-galerijama bili su:

1. Ilirija d.d. Biograd
2. Večernji
3. NK Hajduk

'Žiri je ocjenjivao ukupno 28 galerija, tako da je ova kategorija uvjerljivi 'prvak' po broju prijava za Masterweb 2015. Galerije su različite, od odličnih do loših, s tim da prevladava najviše prosječnih. Rješenja su zaista svakakva, od web stranica koje imaju posebnu mobilnu stranicu na kojoj ne postoji galerija (što je uvelike utjecalo na ocjenu), do posebno prilagođenih galerija koje prate dizajn i rade odlično na svim uređajima od mobitela do desktopa. Također, ima onih koji su razvijali svoju galeriju iz nule, dok ima i onih koji su koristili gotova rješenja. I jedno i drugo je dobro, iako smo prednost davali galerijama koje su vizualno usklađene sa samom internet stranicom.'

Najbolji servis za online prodaju ulaznica - korisničko iskustvo i vizualni dojam bili su ključni, a pobjednici su:

1. Entrio
2. Regolina
3. Eventim

'Analizom konkurenata u kategoriji u ovoj kategoriji, pobjedu je odnio www.entrio.hr ponajviše radi najboljeg 'user experiencea'. Mogućnosti kreiranja vlastitih događaja, jednostavnost korištenja i distribucije kroz društvene mreže i vlastite web stranice su zasigurno doprinijeli najboljim ocjenama. Ostali servisi, iako napredni u pogledu sadržaja i pristupa, još uvijek malo zaostaju za Entrio.hr-om, ali smatramo da kroz sljedeće iteracije mogu poboljšati svoja korisnička sučelja te postati još popularniji. Istaknuli bismo iznimno dobru selekciju sadržaja na Regolina.com te razočaranje malim brojem ulaznica za koncerte na drugim servisima za online prodaju ulaznice', zaključio je stručni žiri.