NEDOSTUPAN DANIMA

BlackBerry na koljenima

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 13.10.2011 13:33
  • Objavljeno 13.10.2011 u 12:33
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Raspad sustava - najveći dosad u povijesti tvrtke Research In Motion - u hipu je postao globalni i nije birao žrtve. Hoće li pokopati tvrtku i njezin popularni uređaj?

Reputacija tvrtke Research In Motion ozbiljno je narušena nakon što su tehničke poteškoće učinile milijune uređaja BlackBerry beskorisnima.

Raspad sustava - najveći dosad u povijesti te tvrtke - nije birao žrtve.

Među njima se našao i ured kanadskog premijera, čiji je glasnogovornik ovih dana na Twitteru objavio da je nedostupan te preporučio svima koji ga trebaju da ga zovu, piše Winnipeg Free Press

Problemi s sustavima za instant razmjenu poruka, e-poštu i pretraživanje interneta pojavili su se početkom tjedna u Europi, da bi se nakon toga proširili na Bliski istok, Afriku, Južnu Ameriku, kao i azijska tržišta, uključujući Hong Kong, Japan, Singapur i Indiju.

Isprva su tehničke poteškoće bile ograničene samo na Europu. No, vrlo brzo su se proširile na globalnu razinu.

Poruke poslane korisnicima na Starom kontinentu iz ostatka svijeta nisu mogle biti isporučene, pa su se gomilale sve dok nisu zagušile mrežu.

Za tvrtku koja je ugled temeljila na ideji pouzdanosti (BlackBerry će raditi i kad sve drugo crkne, znali su govoriti), to je gadan udarac i poniženje.

U RIM-u rade danonoćno kako bi otklonili kvarove i poslali nagomilane poruke.

Po zadnjim izvješćima iz same tvrtke, stvari se lagano vraćaju u normalu.

U Europi, Bliskom istoku, Indiji i Africi uspostavljen je promet e-poštom, a sustav BBM radi. Surfanje još nije dostupno.

Korisnici u Kanadi i Južnoj Americi također mogu pristupiti pošti, no s BBM-om još uvijek ima problema.

Ispričali su se korisnicima, ali pitanje je hoće li to biti dovoljno. Kolumbijska vlada navodno je već zatražila naknadu štete korisnicima.

Pojavila se i lažna (hoax) poruka, u kojoj se od korisnika BlackBerryja traži da je proslijede svima iz svog imenika kako im korisnički račun ne bi bio ugašen.

U RIM-u kažu da nisu poslali nikakvu obavijest te korisnicima preporučuju da je ignoriraju.

RIM-u se već događalo da korisnike ostavi na cjedilu. Zadnji takav slučaj dogodio se u prosincu 2009. godine.

No, sada dolazi u kritično vrijeme, kada je kompanija izložena sve žešćoj konkurenciji Googlea, Applea, Microsofta i drugih.

Apple i Android već su ju počeli istiskivati s bogatog sjevernoameričkog tržišta, čak i na područjima kojima je dominirala.

Sasvim je moguće da će ovaj raspad sustava biti udarac od kojeg se RIM više nikad neće oporaviti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi