WEB::STRATEGIJA

9. regionalna konferencija o internetskom marketingu

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 12.10.2010 16:12
  • Objavljeno 12.10.2010 u 16:01
web strategija

web strategija

Izvor: Promo fotografije / Autor: web strategija

Turizam se kao djelatnost u lijepoj našoj često spominje kao uzdanica ukupnog gospodarskog razvoja. Pa kako i ne bi kada se u posljednje vrijeme čini da je turizam jedino što podiže hrvatsko gospodarstvo iz tmurne magle recesije, nezaposlenosti i sve težeg života. Svjetska banka ovih je dana objavila da je od Hrvatske u regiji Istočne Europe i Središnje Azije gori samo Kirgistan, a u istoj su kaši i Rumunji. Hrvatska bilježi negativan rast, i to od 2%. A gdje bismo bili da nemamo ovakve prirodne ljepote, more i razvedenu obalu? I bi li se turizam također mogao prikazati u ljepšem svijetlu nego što to čini danas?

Veliki potencijali i uzlazni trend uspješnosti – to je situacija danas. No, treba biti svjestan da turist danas ne traži samo sunce i more, već i dodatne programe za opuštanje i zabavu. Od 1.185 otoka, grebena i hridi u jadranskom akvatoriju zanemariv je broj onih koji ne privlače turiste, putnike, avanturiste iz cijelog svijeta. Kako bi se ponuda mogla značajnije istaknuti danas se internet pokazao kao odlično mjesto za promociju i prodaju turističkih aranžmana na vodi, na selu, na planini ili u ravnici. Ove godine je Hrvatska turistička zajednica po 1. puta pokrenula pravu online kampanju u koju je uključila i društvene mreže kao što su Facebook, Twitter i YouTube. Za oglašavanje hrvatskog turizma preko interneta ove su godine po prvi puta Ministarstvo turizma i HTZ uložili 38,65 milijuna kuna, kako navodi portal slobodnadalmacija.hr. A upravo ove godine je turistička sezona bila najuspješnija do sada, sa 6% više turističkih noćenja i 3% više dolazaka nego u istom razdoblju lani (tportal.hr).

Svaka tvrtka uključena u turističke aktivnosti može profitirati od kvalitetno sastavljene marketinške strategije na webu, bez obzira radi li se o međunarodnom hotelskom lancu, motelu ili privatnom apartmanskom smještaju. U turizmu distribucijski sustavi temeljeni na web tehnologijama mogu jednostavnije zadovoljiti potrebe klijenata, dati im širi izbor informacija i lakšu mogućnost rezervacije. Web je postao jedna od najvažnijih sastavnica industrije turizma u Europi. Eksplozivan rast online prodaje u turizmu i dalje žurno raste, s rastom tržišta od 20% i 5 milijuna eura unutar EU u razdoblju od 2006. do 2011. godine (prema istraživanju Euromonitor Internationala).

I Krešimir Macan, ovogodišnji predavač Web::Strategije 9, ukazuje na važnost weba u turizmu: 'Činjenica da skoro svaki četvrti gost hotela kojima upravlja Valamar dolazi putem online rezervacija, mnoge je iznenadila, a najviše one koji su se uspavali očekujući da će za njih netko drugi puniti hotele u krizi. Ako nisi top u svojoj online izvedbi, može te stajati jako puno, jer će tvoji konkurenti sa svojim last minute ponudama pokupiti vrhnje.'

Savjete o turističkom oglašavanju na webu saznajte na Web::Strategiji 9 – Oglašavanje je OUT!, od stručnih predavača koji i danas profesionalno rade u web marketingu za turizam.

Prvi dan Web::Strategije, 4.11.2010., održat će se predavanja, a 5.11.2010. održat će se radionica Drumara (u suradnji s Web::Edukacijom). Tamo će sudionici uz rad na vlastitim prijenosnim računalima naučiti kako samostalno voditi kampanju na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Linkedin i blog.

Konferencija će se održati pod srebrnim pokroviteljstvom Microsofta, CPP - OnLine knjigovodstva, studia za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, zatim Visoke škole za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting. Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, MojPosao, zatim časopisa VIDI i Etarget kontekstualne mreže.

Organizacijski partneri konferencije su Hypo EXPO XXI centar, Timgraf Media, Slobodni maseri, Smiješak.hr, OH!, Ožujsko pivo, te Kodak, a vizuale 'Oglašavanje je out' izradila je tvrtka iDEA STUDIO. Inspiraciju su našli u mišu, koji izgleda kao kombinacija kompjutorskog i živog miša, i starinskom televizoru. Nagoviješta novu eru oglašavanja koje više nije jednosmjerno. Poruka koju prenose vizualima 9. Web::Strategije je jasna i jednostavna, a to je "klasično oglašavanje je out!"

Dođite do svoje ulaznice što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1.11.2010. Primijenite savjete predavača te iduće sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoje oglašavanje na internetu jer - i Vaša konkurencija dolazi na Web::Strategiju. Registrirajte se prije njih.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi