POVIJEST POSJEĆENOSTI

Osijek na novom stadionu lovi nove rekorde, ulaznice za ZTE su tražena roba

26.07.2023 u 09:37

Bionic
Reading

Europske utakmice uvijek pobuđuju zanimanje navijača, pa ih se u velikom broju očekuje i na utakmici Osijeka protiv mađarskog ZTE-a u 2. pretkolu Konferencijske lige (četvrtak, 27. srpnja, MAXSport 1, MAXtv)

U subotu je na otvaranju Opus Arene pobjedu Osijeka nad Slaven Beupom 6-1 u 1. kolu SuperSport HNL-a pratilo 9222 gledatelja.

Izvor: tportal.hr / Autor: Croatel/MAX Sport

Sve je bilo sjajno, od atmosfere do igre i rezultata, pa je zapravo ispisana najbolja pozivnica i za sljedeću utakmicu, ovaj put s europskim predznakom, koju će NK Osijek odigrati već u četvrtak 27. srpnja od 20 sati (MAXSport 1, MAXTV).

'Ovaj put to će biti prvi europski ispit ove sezone, u kojem ćemo nastojati biti bolji od mađarskog ZTE-a. Dakako da opet vjerujemo kako će ambijent biti poput onoga u subotu navečer, posebice jer je riječ o iznimno važnom dvoboju za Bijelo-plave', objavili su Osječani na svojim mrežnim stranicama.

Ulaznice se opet dobro prodaju

Već prvi dan prodaje ulaznica za predstojeći dvoboj pokazao nam je da je zanimanje navijača i simpatizera Osijeka ponovno veliko. Prodano ih je u ponedjeljak 2500, sličnim tempom nastavljeno je i u utorak, što je dobar pokazatelj da je zanimanje prilično veliko i da se može očekivati još jedna posebna nogometnu večer na najljepšem stadionu u Hrvatskoj. Godišnji pretplatnici ne plaćaju naknadno dolazak na ovu utakmicu jer im je ona uračunata u cijenu, a brojka prodanih abonomana do utorka popodne narasla je na više od 5500. Sve to ukazuje da nas još jednom očekuje ambijent kojemu bismo što češće željeli svjedočiti na hrvatskim nogometnim stadionima.

Anderlecht, Luzern, CSKA, Rangersi…

Gledajući malo prethodne godine i domaće dvoboje Osijeka u drugim pretkolima europskih natjecanja (Kup UEFA, Europska liga i Konferencijska liga), možemo se osvrnuti i na broj gledatelja, kada se igralo na domaćem terenu, tada u Gradskom vrtu.

Najviše ih je bilo u sezoni 1998./99., u ogledu s belgijskim Anderlechtom, koji je pratilo 15.000 ljudi. Ipak je to bio dugo iščekivani, prvi pravi europski nastup osječke momčadi na međunarodnoj sceni pred domaćom publikom jer prethodna iskušenja u Intertoto kupu, za vrijeme bivše Jugoslavije, nisu ni izbliza imala takvu dimenziju. Sljedeći je, rangirano prema posjećenosti, dvoboj sa švicarskim Luzernom iz ljeta 2017., kada je na tribinama bilo 7452 gledatelja, a vrlo blizu je i utakmica protiv bugarskog CSKA iz 2019. s prodanih 7214 ulaznica. Godinu ranije na nekadašnjem stadionu bilo je 7112 posjetitelja u susretu sa škotskim Glasgow Rangersom.

Protiv Basela pred praznim tribinama

Specifična situacija bila je u sezoni 2020./21. jer je Osijek protiv Basela, još jednog suparnika iz Švicarske, morao igrati bez publike zbog pandemije koronavirusa. Godinu kasnije broj mjesta bio je ograničen pa se na utakmici protiv poljskog Pogona skupilo 3816 gledatelja. Najmanji posjet Osijek je imao 2012., kada je u Gradskom vrtu gostovao švedski Kalmar, a u publici je bilo ipak 2500 navijača.

Još jednom napominjemo kako je u svim spomenutim utakmicama riječ isključivo o drugom pretkolu. Općenito gledajući sve dosadašnje europske nastupe, Osijek je ulaznice rasprodao u sezoni 2017./18. prvo protiv nizozemskog velikana PSV-a, a zatim i s bečkom Austrijom. U oba slučaja to je značilo da je planulo svih 15.000 karata. Ista situacija bila je i 2000. u pobjedi nad praškom Slavijom.