POVRATAK LEGENDARNOG 'PIPIJA'

Novi Hajduk: Na terenu lavovi, na tržištu - limunada!

05.03.2014 u 13:10

Bionic
Reading

Splitski Hajduk ne posustaje u svojim zanimljivim marketinškim akcijama: od danas se na tržištu nalazi novi originalni proizvod - Pipi, hajdučka limunada

Dok splitski klub na sportskom planu stoji iznenađujuće dobro, na drugoj strani niže nove sponzorske i partnerske ugovore. Ovaj put suradnja je dogovorena s Dalmacijavinom, starom i uglednom splitskom tvrtkom koja je samo za Hajduk proizvela novu verziju svog najpoznatijeg bezalkoholnog pića Pipi.

'Vjerujemo da ćemo uz pomoć ljudi koji vole Hajduk, Pipi i Dalmacijavino uspjeti i ostvariti dobar rezultat. Nemamo veliki budžet za reklamiranje, ali imamo odlične proizvode i vojsku ljudi koja nas prati', kazao je direktor Hajdukovog marketinga Aljoša Bašić. Naglasio je da odnos dvaju splitskih simbola ima emotivne konotacije, jer Dalmacijavino na ovaj ili onaj način prati Hajduk već desetljećima.

'Pozivam članove, navijače i simpatizere našeg kluba, kao i sve vlasnike kafića, restorana i hotela da traže, naručuju i nude ovaj proizvod', dodao je Bašić. Dalmacijavino je, inače, u prošlosti znalo prodati i po sedam milijuna bočica Pipija godišnje, a nakon što su prošle godine uspješno ponovno pokrenuli proizvodnju ova brojka iznosi oko tri milijuna. U ovoj tvrtki, kao i u Hajduku, nadaju se da će izbaciti i do milijun bočica 'Hajdučkog Pipija' godišnje - što bi trebalo predstavljati značajan prihod i za jedne i za druge.

Splitski klub, naime, ovisno o veličini ambalaže, od svakog prodanog primjerka izravno zarađuje i do 25 posto. Nastavlja se tako akcija 'samodoprinos za Hajduk': po istom principu na tržištu se već nalaze proizvodi poput vina, mlijeka, jogurta, rakije, sunčanih naočala, donjeg rublja... Dalmacijavino je također izbacilo i novu liniju travarice - čak i u bočicama od jednog decilitra, koje se u Splitu popularno nazivaju 'unučićima'.

Veliki splitski vinar nalazio se u poslovnim problemima i trenutno je formalno u stečaju, traži se novi vlasnik. No, tvrtka posluje iznenađujuće dobro: širi se proizvodnja, otvoreno je dvadesetak novih trgovina, a svi radnici uredno primaju plaće. Njihovi 'Hajdučki proizvodi' nalazit će se u prodaji u gotovo cijeloj Dalmaciji, no po potrebi i u ostatku Hrvatske...
Nije isključeno da se, po uzoru na legendarni 'Pipijev' spot s Anom Sasso, uskoro snimi i nova reklama...