VELIKO SRCE NAVIJAČA

Medveščakova akcija 'Sve za nju' uspješno okončana

04.11.2015 u 16:01

Bionic
Reading

Humanitarnom aukcijom ružičastih dresova hokejaši Medveščaka i Podravka uz pomoć svojih navijača i donatora prikupili su 80.000 kuna za pomoć oboljelima od karcinoma dojke kroz psihološke radionice i program savjetovanja udruge SVE ZA NJU!

Svega sedam sati internetske i telefonske aukcije na www.aukcije.hr bilo je dovoljno za prikupiti 80.000,00 kuna donacija za humanitarni rad – psihološke radionice i program savjetovanja oboljelih od karcinma dojke u sklopu Udruge Sve za nju! 62 ružičasta aukcijska predmeta – 31 ružičasti dres i 31 ružičasti pak licitirana su nevjerojatnih 18285 puta, a u licitaciji koja se odvijala putem portala www.aukcije.hr i telefonski sudjelovalo je 197 osoba iz cijeloga svijeta. Zahtjevi za licitacije osim iz Hrvatske zabilježeni su i iz Slovenije za dres i pak Gašpera Krošelja, Rusije za dres i pak Ilye Arkalova i Maksima Topola, iz Kanade za dres Goeff Kinradea i Nathana Perkovicha te iz Švedske za dres Patricka Bjorkstranda.

S početnih 400 kuna za ružičasti dres i 100 kuna za ružičasti pak sa zagrijavanja za ružičastu utakmicu odigranu 30. listopada u zagrebačkom Domu sportova, donacije su na kraju večeri dostizale i po nekoliko tisuća kuna po pojedinom predmetu. Ružičasti dres postigao je prosječnu cijenu od 2150 kuna po licitaciji, a najvišim je licitiran dres Jessea Saarinena iznosom od 5451 kunu.

Ružičasti pak postigao je prosječnu cijenu od 537 kuna po licitaciji, a najviše licitirani pak Stefana Giliatija dostigao je cijenu od 1072 kuna.

Najveći broj licitacija zabilježen je na ružičastom dresu Nathana Perkovicha, njih čak 804, dok je za najskuplji pak, onaj Stefana Giliatija licitirano čak 516 puta! Ovosezonski ružičasti dres Geoffreya Kinradea prodan je po dvostruko većem iznosu nego prošle godine, dok su ružičasti dresovi Patricka Bjorkstranda i Nathana Perkovicha dosegli gotovo dvostruke iznose u odnosu na prošlogodišnju ružičastu aukciju.

'Od prvoga dana 'novog doba Medveščaka' glasno ukazujemo našim navijačima na nužnost brige za vlastito zdravlje. Ova ružičasta humanitarna aukcija koja sada već prelazi u klupsku tradiciju samo je jedan mali dio svega što radimo za naše navijačice i sve žene ostalih 365 dana u godini. Raduje nas činjenica što je upravo Podravka kao jedan od naših najvećih partnera u Medveščaku prepoznala vrijednost i samim time već treću godinu zaredom podržala ovu ružičastu kampanju. Svakodnevno prepoznajemo vrijedan trud i važnost rada udruge Sve za nju! i zajedno s Podravkom nastavit ćemo podržavati njihovo djelovanje, pružati podršku svima oboljelima od karcinoma, ali i glasno ukazivati kako su briga za zdravlje i redoviti preventivni pregledi najvažniji. Život je vrijedan, moramo ga čuvati!', izjavio je Ranko Vučinić, Medveščakov direktor komunikacija i savjetnik Predsjednika Kluba za društvenu odgovornost.

'Veseli nas činjenica da nastavljamo suradnju s Medveščakom na ovako plemenitoj kampanji. Primarni cilj kampanje jest upravo podizanje svijesti o opasnostima ove teške bolesti te isticanje koliko je zapravo bitno voditi brigu o vlastitom zdravlju. Drago nam je da su i sami igrači, ali i njihovi navijači, prepoznali važnost ovakvih aktivnosti i još jednom pokazali da imaju veliko srce, baš kao i naša kompanija', rekla je Marinka Akrap, Direktorica korporativnih i marketinških komunkacija Podravke.

Kampanja 'Ružičasti listopad u Brlogu Medvjeda' odvija se unazad sedam godina u organizaciji hokejaša zagrebačkog Kluba hokeja na ledu Medveščak. Do sada su u svojim akcijama hokejaši Medveščaka mjesec Listopad – Mjesec Borbe protiv raka dojke obilježili ružičastim vezicama na svojim klizaljkama, ružičastim vrpcama na svojim igračkim dresovima te ružičastim igračkim dresovima, a od ove godine i ružičastim pakovima. Podravka i Medveščaka partneri su u ovoj akciji od 2013. godine kada se Medveščak pridružio europsko-ruskoj ligi KHL. Kroz sve ove godine, od 2009. godine na ovamo, Medveščak je kroz svoje djelovanje te kroz donacije navijača i partnera prikupio i donirao, što u novcu što u uslugama, više od milijuna kuna za borbu protiv raka dojke.