NOVI PARTNER NA POLJUDU

Hajduk dobio sponzora za - struju!

26.07.2013 u 14:48

Bionic
Reading

Još jedan sponzor sletio je na Poljud: hrvatska tvrtka Proenergy, opskrbljivač električne energije, postala je novi Hajdukov partner. U idućih godinu dana logotip ove tvrtke krasit će 'tunel' to travnjaka splitskog stadiona, a Hajduk će zauzvrat inkasirati pola milijuna kuna. Nešto u struji, nešto u gotovini

Najvećih sponzora još nema, no Hajduk zato marljivo prikuplja brojne nešto manje partnere - presudan je, čini se, odličan posjet njegovih utakmica pa tvrtke prepoznaju veliki marketinški potencijal. I Pro energy želi na ovaj način krenuti u jače osvajanje tržišta.

'Ovo je klub sa stoljetnom tradicijom i jako brojnim i vjernim navijačima. Ovo je početak uspješne i, nadamo se, dugoročne suradnje', kazao je direktor ove tvrtke Marko Ćosić. Visinu sponzorstva sami su željeli javno objaviti jer, tvrde, 'nema se što kriti'.

'U budućnosti bi moglo biti i veće', dodao je Ćosić

Splitski klub posljednjih mjeseci zaradio je gotovo 800 tisuća kuna od prodaje Hajdučkog piva i akcije 'Kuna za Hajduk', računa se da će zarada od albuma sa samoljepljivim sličicama iznositi oko milijun kuna, tu je i sponzor Tommy s reklamom na dresu barem do rujna, ako ne i dulje. Tu je i Torcida, posljednjih tjedana navijači su prikupili preko 250 tisuća kuna koje će donirati Hajduku.

Napomenimo i da je na Poljudu od petka krenuo drugi val prodaje pretplata, čija je brojka dosegla otprilike pet tisuća. Ove godine klub ima ambiciju oboriti rekord i prodati 6.500 sezonskih ulaznica, što bi se moglo dogoditi jer je u njih uključena i utakmica trećeg pretkola Europske lige, kao i mogući play-off...