Vojvotkinja od Sussexa stigla je na Tjedan mode u Parizu i privukla golemu pozornost! Iako je tvrdila da je riječ o dolasku iz čistog prijateljstva, Meghan Markle očito primjenjuje onu staru 'nema džabe...'
Meghan Markle prvi je put kročila na pariški Tjedan mode i odmah izazvala pravu pomutnju u modnim krugovima. Njezina pojava na glamuroznoj reviji Balenciage, održanoj s potpisom Pierpaola Picciolija, s kojim već godinama surađuje i čiji stil posebno cijeni, označila je početak jedne nove modne priče. Kako Baleciagine, tako i Meghanine...
Večer je prošla u znaku sofisticiranih odjevnih kombinacija – najprije je zablistala u čistoj, bijeloj eleganciji, a potom u nepogrešivoj crnoj.
Ipak, iza sjaja i modnog prestiža krila se i vrlo unosna poslovna pozadina!
Prema glasinama iz modnog svijeta, prisustvo vojvotkinje na reviji nije bilo samo stvar prijateljstva – riječ je o pažljivo ugovorenoj suradnji koja joj je donijela pozamašnu sedmeroznamenkastu zaradu.
'Nije bila riječ o pozivu nego o transakciji. Balenciaga je željela globalnu pažnju, a Meghan je to isporučila. Tim 44-godišnje vojvotkinje tretirao je njezino pojavljivanje kao filmsku premijeru', tvrdi Rob Shuter.
Balenciaga je, kažu upućeni, željela globalnu medijsku pozornost, a Meghan je tu misiju ispunila u velikom stilu. Cijeli aranžman uključivao je privatni mlažnjak, luksuzan apartman od pet zvjezdica i potpuni glam tim, baš poput holivudske premijere.
Piccioli navodno strateški gradi profinjeni imidž brenda, a Markle, u očima modne scene, utjelovljuje koncept moderne kraljevske ikone za kojom brendovi spremno posežu. Premda nije zakoračila na modnu pistu, njezina je prisutnost bila najskuplja 'ulaznica' u Parizu.