ODLAZE IZ PETRČANA?

The Garden Festival mijenja lokaciju

22.11.2011 u 14:58

Bionic
Reading

Vodstvo hotela Pinija, kao vlasnik prostora na kojem se održava The Garden Festival, odlučilo je da je iznajmljivanje lokacije za potrebe festivala financijski neisplativo, kažu iz vodstva festivala

'Posljednjih nekoliko godina radili smo sa stvarno vrhunskim ljudima, uspostavili smo odlične veze, dovodili vrhunske DJ-eve i mladima željnim dobre zabave pružili vrhunski provod. Sve se razvijalo idilično pa smo se potrudili da proširimo ponudu ne samo na ljetne mjesece, već da se događanja odvijaju kroz cijelu godinu. Nažalost, sad smo primorani mijenjati naše planove i ciljeve', rekao je osnivač Garden Festivala Nick Colgan

'Kad je zadarski turizam u pitanju, nikako nam ne bi odgovaralo da se festival ukine. Garden posjećuju odlični gosti, izvrsni potrošači koji troše i u restoranima, trgovinama, po cijelom gradu, a pune i hotele i privatni smještaj. Turisti koji nam dođu zbog tog festivala zaista su vrhunski, pa zato i očekujem da se nađe rješenje problema', izjavio je direktor zadarske turističke zajednice Zvonko Šupe.

Zadarski dogradonačelnik Dražen Grgurović dodao je: 'Ne radi se samo o fizičkom obujmu visokoplatežnih gostiju, o tih pet ljetnih vikenda na kojima je bilo po 2500 turista koji su se došli zabaviti i potrošiti znatan novac, već o imidžu koji je stvoren kod Petrčana i Zadra i brendu Garden koji znači strahovito puno za zadarski turizam. Najveća šteta bit će od gubitka marketinga koja se može mjeriti u milijunima eura.'

Pokušali smo čuti i drugu stranu priče, no u hotelu Pinija su nam rekli kako je hotel trenutno zatvoren, a direktor je na putu.

The Garden Festival se smatra jednim od vodećih boutique festivala, što godinama unazad potvrđuju mišljenja i komentari domaćih i međunarodnih medija i ljudi iz glazbe. Nekad ribarsko, a danas turističko mjesto Petrčane nadomak Zadra i sam grad Zadar pretvara u mediteranski centar klupske glazbene scene.

Osim svjetske popularizacije Zadra i okolice, festival je u proteklih šest godina pridonio i lokalnoj ekonomiji s više od 14 milijuna eura, 100 sezonskih radnih mjesta i rasprodanim turističkim aranžmanima. U samo pet tjedana festivalskih događanja ostvaruje se 8% godišnjih noćenja, a PR i marketinška vrijednost se cijeni na više od milijun eura. Zbog velikog interesa u 2012. uvodi se i nova direktna linija Manchester - Zadar.

U sljedećih tjedan dana bit će odlučeno o novoj lokaciji koja će se nalaziti u blizini zračnih luka Split i Zadar, sa svim elementima koji čine Garden jedinstvenim – čisto more, zalazak sunca i vrhunska glazba.