PREMLADA ZA TO

Johnny Depp na udaru zbog kćerine seksi reklame

17.07.2015 u 13:11

Bionic
Reading

Slavnog glumca prozvali su dežurni dječji psiholozi koji tvrde da je sasvim pogrešno dopustiti 16-godišnjoj tinejdžerici seksi poziranje u jednoj reklami svjetski poznate modne kuće. Djeca te dobi, kažu, nisu u stanju podnijeti pritisak javnosti, posebno u današnja vremena

Šesnaestogodišnja kći Johhnyja Deppa i Vanesse Paradis nova je muza Karla Lagerfelda, čije je zaštitino lice za najnoviju Chanelovu kampanju. Dobro je poznato kako stari lisac Lagerfeld bira svoje miljenice, svake godine u pitanju je druga slavna ljepotica, no zbog posljednje u nizu zamjerili su mu mnogi. Njemu i  Johnnyju Deppu, kojeg su prozvali jer je 16-godišnjoj kćeri tinejdžerici dopustio snimanje reklame u kojoj je u prvom planu naglašena seksualnost.

Chanel je Lily-Rose predstavio kao 'slatku ženstvenu lutkicu' i time stao na žulj dežurnim psiholozima koji javno osuđuju najnovije Lagerfeldovo nadahnuće. Francuski modni dizajner Deppovu jedinicu opisao je 'zanosnom djevojkom nove generacije'i time dolio još više ulja na vatru.

'Šesnaestogodišnjaci nisu mentalo, emocionalno ni intelektualno zreli da bi se znali nositi s pritiskom javnosti s kojim se suočavaju u ulozi modela. Posebno ne u današnjim vremenima. Posljedice toga mislim da su nam svima dobro poznate', tvrdi dječja psihologinja Michelle Elliott.

Ako se pogleda u prošlost, onda je svima jasno da lijepa Lily-Rose samo kroči stopama svoje majke Vanesse Paradis koja je u svijet showbuissnesa uša s 14 godina i postala francuska Lolita. S 18 snimila je prvu modnu kampanju za Chanel, a suradnja sa slavnim modnim brendom traje do danas. Prepredeni Lagerfeld odlučio je s prvim Vanessinim borama uzeti njezinu nasljednicu, a 16 godina u svijetu mode, tvrde mnogi modni dizajneri, nisu tako nevine godine.