INTERVJU: KARIM RASHID

Zaigrani guru postmoderne

  • Autor: Joško Tomasović
  • Zadnja izmjena 29.05.2010 13:30
  • Objavljeno 29.05.2010 u 12:30
Karim Rashid (2)

Karim Rashid (2)

Izvor: tportal.hr / Autor: Mladen Lončar

Nadaleko poznat i prepoznatljiv po svojim žarko obojenim predmetima i mekanim formama, dizajner Karim Rashid otvorio je prvi Elle Dekor u zagrebačkoj Areni, i tim povodom porazgovarao s novinarom tportala

Njegov se portfolio, jedan od najekstenzivnijih među svim produkt dizajnerima, proteže od interijera razvikanih restorana, barova i hotela preko dopadljivih i popularnih predmeta kao što su stolac Oh ili kanta za smeće Garbo pa sve do luksuznih pakiranja za Isseya Miyakea i Pradu. U Zagreb je stigao u sklopu predstavljanja novog laptopa Asus Seashell za T-Mobile, ostvarenog u omiljenoj mu hot pink nijansi.

Mladen Lončar

Mladen Lončar

Izvor: tportal.hr / Autor: Mladen Lončar

Demokratičnost, privrženost novim tehnologijama i jasan pogled u budućnost bez citiranja prošlih formi, samo su neke od stavki preko kojih je Karim Rashid u svom izlaganju nastojao prenijeti ideju o dizajnu kao vitalnoj disciplini današnjice. Disciplini koja u svojim korijenima ima ideju o dostupnim, masovno proizvedenim objektima.

Potkovan svježim podacima s američkog tržišta na kojem je nedavno industrija proizvoda za kuću pretekla dugo vodeću modnu industriju, Karim argumentirano navodi dizajn kao esencijalnu industriju budućnosti. U njegovoj viziji, dizajn nikad nije samo stvar sjajnog izgleda, već je njegov glavni ulog neposredna komunikacija sa svojim korisnicima. Dizajn bi se trebao nesmetano uklopiti u životne navike 21. stoljeća u kojem, prema Karimu Rashidu živimo u trećoj tehnološkoj revoluciji.

Za neke zaigrani guru postmoderne, za druge spretni pozer, Karim Rashid u svakom je slučaju neizostavno ime suvremenog dizajna osebujnog pristupa u kojem istovremeno spominje napise utjecajnog francuskog filozofa Jeana Baudrillarda i staračke domove kao najveći izazov modernog dizajna i nacije seniora.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi