NEW EUROPE MARKET

Veliko okupljanje televizijskih i medijskih profesionalaca

11.04.2013 u 17:52

Bionic
Reading

New Europe Market u Dubrovniku će u svibnju ove godine prvi put okupiti profesionalce s područja televizije,produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije, kao i sve važne ljude iz medijskoga svijeta. U četiri će dana sudionici NEM-a na tematskim panelima moći saznati najnovije trendove u industriji

Specijalizirani kulinarski kanali novi su trend na svim platformama. Je li televizija učinila kuhanje toliko popularnim ili je obrnuto? Kad su emitirani prvi televizijski formati i može li danas bilo koja gledana nacionalna televizija očekivati gledanost bez kulinarskih emisija, samo su neka od pitanja na koja će NEM-ovi panelisti pokušati naći odgovor.

Fenomen popularnosti televizijskog sadržaja vezanog uz hranu donio je promjene i u životnim navikama modernog čovjeka. Gledatelji imaju puno više informacija o hrani, pripremi i namirnicama, kuhari su postali zvijezde, a kuhanje kod kuće učinili važnim elementom obiteljskog i društvenog života.

Moderator panela Mate Janković poznata je televizijska ličnost i gastropromotor koji je diljem svijeta usavršavao kulinarski zanat: 'Poslovica 'reci mi što jedeš i reći ću ti tko si' možda najbolje govori o važnosti hrane. Kulinarstvo i kuhanje svakako je bilo popularno i prije televizije, neki od najboljih i najljepših trenutaka u životu dogode se za stolom punim fine hrane. S pojavom kulinarskih formata na televiziji važnost hrane postaje čak i kulturološka jer u modernom i nezdravom načinu života kroz kulinarske emisije učimo o zdravoj prehrani, istražujemo i iskušavamo nove recepte i okuse te, na kraju krajeva, upoznajemo druge kulture i običaje kroz njihove nacionalne specijalitete. Hrana je univerzalni svjetski jezik.'

NEM-ov govornik na panelu Nick Thorogood, stručnjak je na području kulinarskog programinga jer je kao viši potpredsjednik odjela za sadržaj i marketing u Scripps Networks Interactiveu odgovoran za strategiju i razvoj sadržaja Food Network televizije: 'Nemojte se čuditi što su kulinarski kanali novi rock'n'roll, a njihovi kuhari nove rock-zvijezde. Ljudi trebaju hranu, ljudi jedu hranu, ljudi vole hranu te je s dodatkom osobnosti i kvalitetnom produkcijom programa u kojem može uživati cijela obitelj hrana privukla gledateljstvo i razbuktala njihovu strast. Specijalizirani kulinarski kanali svojim su rastom pokazali svoj puni potencijal te sad i komercijalne televizije kopiraju njihove formate. Kulinarski programi nisu samo pristupačni za obitelji, nego su i gozba za oči i duh.'

Hrvatskoj već poznata producentica i ekspert u putovanjima, Ashley Colburn, nagrađena za dokumentarce 'WOW Croatia' i 'Wonders of Croatia', shvaća kakvu važnost kulinarski programi imaju diljem svijeta: 'Vjerujem da je sve veća zastupljenost kulinarskih emisija i sadržaja odgovor na veliku popularnost sadržaja vezanih uz hranu, što ujedno povećava gledanost. Velika gledanost kulinarskih sadržaja diljem svijeta čak je i u najpopularnije reality i putopisne programe uvela teme o kuhanju. Snimala sam u više od 25 država producirajući sadržaj o putovanjima, ali na neki se način hrana uvijek pojavi jer je gledateljima iz bilo kojeg dijela svijeta često motiv putovanja upravo upoznavanje novih okusa i jela! Dok mnogi smatraju da ne bi trebalo kreirati još kulinarskih programa, moje je mišljenje da ćemo imati mnogo iznenađenja i prevrata sve dok ljude zabavlja gledanje emisije o hrani.'
Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na službenoj straniciNeweumarket.com