RUŠI PREDRASUDE

Upoznajte Isabellu; 19-godišnju dizajnericu s Downovim sindromom

  • Autor: Iva Butković
  • Zadnja izmjena 02.02.2017 11:03
  • Objavljeno 02.02.2017 u 11:03
Isabella Springmuhl

Isabella Springmuhl

Izvor: Društvene mreže / Autor: Instagram

Mlada guatemalska dizajnerica Isabella Springmuhl s Downovim sindromom ima svega 19 godina i vlastiti modni brend koji je pokrenula unatoč svojoj dijagnozi. Njezina modna marka Down to Xjabelle prepoznatljiva je po šareno izvezenim odjevnim komadima od autentične guatemalske tkanine koju proizvode Maje, a zahvaljujući svom talentu i marljivosti Isabelle uspješno ruši predrasude o osobama s Downovim sindromom

Isabella Springmuhl jedna je od najpoznatijih modnih dizajnerica u Guatemali, a tek joj 19 godina. Iako boluje od Downovog sindroma, Isabelle nije dozvolila da ju njezino zdravstveno stanje koči u ostvarivanju svog sna, kreiranja vlastite modne marke.

Talentirana tinejdžerica prva je dizajnerica s Downom koja je predstavila svoju kolekciju na London Fashion Weeku, a koliko je njezin rad i trud vrijedan svake pohvale govori i podatak da ju BBC uvrstio na listu 100 najinspirativnijih žena.

Isabella je strast prema modi i dizajnu pokazivala već u srednjoj školi, a tu je ljubav naslijedila od bake koja i sama ima svoj atelje u kojem kreira odjeću od tradicionalne guatemalske tkanine, poznate po živim bojama i vibrantnom dizajnu. No, zbog jednog kromosoma viška, Isabella nije imala lagan put za proći kako bi ostvarila svoju strast.

Na tom putu odbile su ju čak dvije škole dizajna koje su smatrale da se Isabella neće moći nositi s težinom studija, zbog čega je njezina majka odlučila pronaći drugi način da svojoj mezimici ispuni san.

'Bila sam užasno ljuta što te institucije nisu željele Isabelli pružiti priliku za učenjem. Bio je to tužan trenutak za nju i istovremeno znak za promjenu. Odlučila je da želi naučiti šivati pa sam ju upisala na šivaču akademiju za žene' rekla je Isabellina majka Tejada za BBC.

Brzi tečaj omogućio joj je da savlada digitalnu proizvodnju uzoraka. Svoje kreacije Isabella prvo dizajnira na papiru, a potom pomoću posebnog programa kreira trodimenzionalne printeve, nakon čega u ateljeu uz pomoć krojačica transformira svoje vizije u djelo, vesele i autentične odjevne komade.

Ime brenda Down to Xjabelle nastao je kao spoj sindroma Down i Xjabelle po imenu bakinog ateljea u kojem je Isabella prodala svoju prvu službenu Peace and Love kolekciju. Njezine kreacije prepoznatljive su po modernom kroju, cvjetnom vezu, te pregršt razigrane i jedinstvene guatemalske tkanine koje Isabella na svojoj stranici opisuje kao 'bezbrižne, kao što sam i ja sama'.

Tkanine koje koristi za svoje kreacije, Isabella nabavlja iz Antigue, a izrađuju ih autohtone žene plemena Maja koje žive na području Guatemale. Svaka zajednica u Guatemali ima specifične uzorke i boje po kojima su prepoznatljive.

Capellete Thursday! ? Jueves de Capellete!

Fotografiju objavljuje Down to Xjabelle (@down2xjabelle)

'Korištenjem majanskog tekstila za svoje dizajne odajem počast svim ženama koje su stoljećima svojim tkanjem gradile guatemalsku povijest odjeće i tekstila', rekla je ambiciozna Isabella koju na svom profilu na Instagramu prati nešto manje od četiri tisuće ljubitelja mode.

Na službenoj stranici brenda, Isabella je poručila – 'Želim da svaki moj dizajn koji s ljubavlju stvaram potakne snove mladih koji su drugačiji... mi to možemo!'

Svo svoje slobodno vrijeme Isabella posvećuje ljubavi prema modi, usavršavajući svoje vještine šivanja, te učeći o modnom dizajnu na Internetu, a u njezinoj kolekciji možete pronaći izvezene bolero jakne, pončo, traper jakne, sakoe i torbe, pa čak i jastuke. Nakon uspješne Peace and Love kolekcije, Isabella priprema i svoju drugu kolekciju na kojoj marljivo radi.

'Želim izvoziti svoj dizajn po cijelom svijetu. Želim da ljudi prepoznaju moje kreacije, te da znaju da osobe s Downovim sindromom mogu ostvariti sve što zamisle. Želim biti poznata po svom dizajnu i onome što nosim u srcu', rekla je mlada dizajnerica.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi