SVI ŽELE POLÈNE

U čemu je tajna: Torbice s potpisom francuskog brenda apsolutno su neodoljive, a osvojile su i Kate Middleton

  • Autor: E. K.
  • Zadnja izmjena 29.11.2022 10:45
  • Objavljeno 29.11.2022 u 06:38
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Polène Paris

Torbice francuskog brenda Polène Paris novi su predmet žudnje fashionistica diljem svijeta, a bezvremenskog dizajna i klasičnog stila izrađene od najfinije kože svakom će stajlingu podariti jednu novi dimenziju

Njihov je model u ožujku ove godine nosila i tadašnja vojvotkinja od Cambridgea Kate Middleton, te se ova zadivljujuća torbica savršeno uklopila u njezin elegantni stajling.

Spomenutu je torbicu, u zelenoj varijanti, nosila i glavna junakinja TV serije 'Emily u Parizu', odnosno glumica Lily Collins koja i sama slovi kao modna ikona svoje generacije, baš kako što su to u svoje vrijeme bile Blake Lively i Leighton Meester, zvijezde serije 'Tračerica' koja je također bila poznata po genijalnim modnim izdanjima svojih protagonistica.

Da se radi o velikom novom hypeu u svijetu mode dokazuje i podatak kako su u Parizu trendseterice čekale ispred trgovine kako bi se dokopale svog primjerka nudeći zaštitarima pripremljen novac u ruci da im umjesto kupe željenu torbicu, dok je pak u njujorškoj trgovini prilikom otvorenja bilo i suza, piše Harper's Bazaar.

U čemu je tajna?

Susnivač Polènea Antoine Mothay kaže kroz smijeh da se takve scene ne viđaju svaki dan.

YVES SAINT LAURENT U PARIZU

Božanstvena kolekcija luksuznog francuskog brenda ostavit će bez daha sve ljubiteljice klasike s modernim odmakom

Pogledaj galeriju
26

'Ali puno dana, da', kaže.

Polène je osnovan 2016. no u kratkom je roku postigao ogroman uspjeh budući da se torbice prodaju po relativno pristupačnim cijenama koje se kreću oko 400 eura.

U to su vrijeme, kaže Mothay, žene koje su trebale svakodnevnu torbu mogle birati između dvije krajnosti.

'Kada smo pokrenuli brend, bilo je sjajnih luksuznih brendova sa sjajnim dizajnom i poviješću, a zatim su postojali pristupačniji brendovi koji su bili... ne želim reći kopije, ali bili su vrlo inspirirani velikim brendovima. Po nama, nedostajalo je kreativnosti i kvalitete', objašnjava on.

Mothay je radio sa svoje dvoje braće i sestara te kreirao svoje torbe s jednim ciljem: kožne torbe po poštenim cijenama razigranih oblika bez gubitka funkcionalnosti. Nekada ali i sada, Polèneine torbe ručno se izrađuju u Ubriqueu, u Španjolskoj, a najprodavanija je i dalje Numéro Un, torba s gornjom ručkom i remenom preko tijela.

U međuvremenu, brend je preuzeo FashionTok unatoč tome što ima manje od 10.000 pratitelja na vlastitom računu brenda. No, hashtag Polène ima 18 milijuna pregleda, a ako stavite 'torbu' na kraj #polène i eto vam još 5,4 milijuna pregleda.

'Svake smo godine udvostručili obujam naše prodaje, ali svake godine to su isti proizvodi. Kad netko poput Kate Middleton nosi našu torbu to uvelike pomaže da se brendu da kredibilitet. Trgovina u Parizu je puno pomogla, ali naš uspjeh se nije dogodio u jednom koraku', prisjeća se dizajner.

Posebno su ponosni i na trgovinu u New Yorku na uglu Broome Streeta i Broadwaya za kojom su tragali više od godinu dana, a riječ je o prozračnom, drvom obloženom prostoru koji je osmislila francuska arhitektica Valeriane Lazard, autorica interijera pariške lokacije.

'Čak i za mali francuski brend, otvaranje u Sjedinjenim Državama vrlo je važan korak', rekao je Mothay za kojeg je sad samo nebo granica.