NAJPOŽELJNIJI MODEL

Slavne Hrvatice obožavaju iste hit gležnjače

06.02.2017 u 11:02

Bionic
Reading

Gležnjače sa srednje visokom potpeticom uvijek su idealan zimski odabir, a ako se još k tome radi o modelu od baršuna koji je ove sezone najupečatljiviji materijal, jednostavno ne možete pogriješiti. Poput slavnih ljepotica to jako dobro znaju i poznate Hrvatice pa su popularnim gležnjačama od baršuna upotpunile zimsku garderobu

Sin Sergia Rossija postao je neokrunjeni kralj crvenih tepiha. Obožavaju ga mnoge slavne osobe, od glumica, pjevačica pa do manekenki, ali i poznatih Hrvatica. Zaljubljenice u modu postale su svjesne da je umjesto cipela Louboutin ili Blahnik u ormaru treba imati jedne od baršuna, po mogućnosti s potpisom Gianvita Rossija.

Poznate su se Hrvatice tako prvo počastile elegantnijim modelima, a zatim za hladne zimske dane sa stilom odabrale gležnjače u sjajnom baršunu. Pjevačica Jelena Rozga prije srebrnih gležnjača nosila je jedan od najpoznatijih modela Gianvita Rossija u bordo boji - Portofino, a odvjetnica Jadranka Sloković jesensku garderobu obogatila je modelom zatvorenih prstiju Lorraine.

☀️#photooftheday #mycity #split #modernazena #jelenarozga

Fotografiju objavljuje Jelena Rozga (@rozgajelenaofficial)

Zimske stajlinge ljepotice poput Ljupke Gojić Mikić ili Ive Šarić Leko upotpunile su gležnjačama od baršuna. Jelena Rozga na svome profilu na Instagramu pohvalila se srebrnim modelom, a supruga nogometaša Jerka Leke pokazala je gležnjače u plavoj boji.

?

Fotografiju objavljuje Iva Leko (@iva_leko)

Ljubiteljica trendi cipela Ljupka Gojić Mikić na Instagramu je otkrila da ima čak dva modela hit gležnjača pa je nakon zelenih nedavno nosila i tamnocrvene gležnjače od baršuna.

S obzirom na to da je slavni dizajner odrastao iznad obiteljske tvornice u kojoj su se proizvodile cipele, ne čudi da s lakoćom stvara prelijepe modele koje obožavaju ljubiteljice dobrih komada diljem svijeta. Nakon što je njegov otac 2000. tvrtku prodao grupi Gucci, Gianvito Rossi nije mogao bez cipela te je šest godina kasnije pokrenuo svoj biznis. Kako je rekao jednom prilikom, cipele su mu u djetinjstvu bile poput svijeta igračaka i možda otuda crpi inspiraciju za modele kojima osvaja svijet.