modna poslastica

Pogledajte dugo očekivanu H&M-a Glenn Martens kolekciju: Genijalni komadi koji se mogu - preoblikovati

17.10.2025 u 13:23

Bionic
Reading

H&M s ponosom po prvi put otkriva dugo očekivanu H&M Glenn Martens kolekciju. Martensov rad već dugo pomiče granice mode, a ovo partnerstvo s H&M-om pokazuje njegovu želju da modu učini dostupnom svima

Sada je po prvi put predstavljena cijela kolekcija: raznolika i svestrana linija proizvoda koja spaja žensku, mušku i uniseks odjeću te modne dodatke. Kolekcija izokreće klasične odjevne arhetipove u nove i neočekivane oblike. Tijekom detaljnog istraživačkog procesa Martens je istražio H&M-ovu arhivu kako bi odabrao ključne komade koje kupci obožavaju — od najprodavanijih majica i kariranih košulja do bomber jakni i traperica.

Svaki je komad ponovno osmišljen kao izvanredan novi dizajn koji se poigrava s trompe-l’œil efektom i personalizacijom. Mnogi odjevni predmeti mogu se preoblikovati zahvaljujući tehnikama poput korištenja folije i žice, čime se stvaraju skulpturalni oblici.

H&M Glenn Martens kolekcija
  • H&M Glenn Martens kolekcija
  • H&M Glenn Martens kolekcija
  • H&M Glenn Martens kolekcija
  • H&M Glenn Martens kolekcija
  • H&M Glenn Martens kolekcija
    +77
H&M Glenn Martens kolekcija Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Kolekcija također odaje počast Martensovu dizajnerskom putu i njegovom kultnom radu za Y/Project – s brojnim komadima, od čizama do printeva, koji referiraju na ključne arhivske dizajne.

'Ovu kolekciju vidim kao veliku obitelj odjevnih komada, od kojih svaki ima više funkcija i osobnosti: poput ljudi, oni rastu i mijenjaju se svakog dana. Uvijek me zanimaju odjevni predmeti koje zaista živimo, a ideja arhetipova i osnovnih komada garderobe bila je početna točka za ovaj poseban i radostan projekt s H&M-om', rekao je Glenn Martens.

Jedna od najkreativnijih dizajnerskih kolekcija H&M-a

'Iskreno vjerujem da je ovo jedno od naših najkreativnijih partnerstava do sada. Glenn je izniman talent i radikalan mislilac, a ovi izvanredni dizajni poigravaju se s arhetipovima i samom suštinom odijevanja. Kampanja je posebna – već sada kultna', izjavila je Ann-Sofie Johansson, kreativna konzultantica u H&M-u.

Humor je središnji element Martensova rada, a i kolekcija i kampanja slave duhovitost i samoizražavanje. U kampanji Martens predstavlja zaokret na temu obiteljskog portreta, s glumačkim ikonama Joanne Lumley i Richardom E. Grantom, uz niz novih, uzbudljivih lica. Odabir glumaca odražava Martensovu fascinaciju britanskim humorom te brojne britanske reference prisutne u kolekciji.

Kampanja i kolekcija bit će predstavljene na nadolazećem događanju u Londonu, dok će kolekcija biti dostupna online na hm.com od 30. listopada.